۵ بازی موبایلی که بسیار شبیه League of Legend هستند - تکفارس 
۵ بازی موبایلی که بسیار شبیه League of Legend هستند - تکفارس 
۵ بازی موبایلی که بسیار شبیه League of Legend هستند - تکفارس 

۵ بازی موبایلی که بسیار شبیه League of Legend هستند

علی سیف الهی
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - 19:18
۵ بازی موبایلی که بسیار شبیه League of Legend هستند - تکفارس 

بازی League of Legends یک عنوان محبوب در سبک استراتژی تن به تن است که به عنوان یک عنوان ورزش الکترونیکی نیز مشهور است. این بازی به عللی بر روی دستگاه های همراه عرضه نشده است اما عناوین مستقل دیگری هستند که با همان فرمول موفق و گرافیک پر رنگشان می توانند جای خالی این عنوان را بر روی گوشی موبایل شما پر کنند. در فروشگاه گوگل پلی، ۵ عنوان وجود دارند که همان تجربه ی مشابه را به شما ارائه می کنند و با بخش های چند نفره ی بسیار بزرگ خود، شما را به چالش می کشند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

۱)League of Masters

بازی League of Monsters یک عنوان سریع در نبرد های تن به تن با هوش مصنوعی و دیگر بازیکنان است. شما در این عنوان و در نبرد های آن باید برج های دشمنان را نابود کنید تا بتوانید امتیازات پیروزی را در بازی دریافت کنید. زمان هر نبرد بین ۵ تا ۱۰ دقیقه می باشد. شما همچنین می توانید تیم های استراتژیک تشکیل دهید و هیولاهای بزرگ جنگلی را شکار کنید و با کنترل کردن قهرمانان، در قلب دشمنان نفوذ کنید.

۲)Eternal Arena

دنیای Etryna با جادوهای قدرتمند و جنگجویان زورگو رهبری می شود و شما وظیفه دارید تا با گردآوری هم پیمانان خود، بر علیه دشمنان ظالم قیام کنید. گیم پلی این بازی ترکیبی از نبرد های سریع و استراتژی ایستایی است که به شما اجازه می دهد تا به دسته ای از قهرمانان دستور دهید تا دنیا را از نابودی حفظ کنند. در این بازی ۹۰ سطح توانایی برای شخصیت ها وجود دارد و بیش از ۱۲۰ ماموریت چندگانه برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و همچنین بیش از ۴۰ قهرمان فانتزی در درون بازی برای جمع آوری کردن وجود دارند تا از آن ها استفاده کرده و به آن ها دستور دهید. شما همچنین می توانید به نبرد های نفر به نفر جهانی متصل شده و با تشکیل تیم سه نفره، در نبرد های موجود با دیگر بازیکنان حریف شرکت کنید و آن ها را به چالش کشیده و خود نیز به چالش کشده شوید.

۳)SoulCraft

با رسیدن انسان ها به لبه ی کشف راز زندگی جاودانه، فرشتگان و شیاطین با پیمان بستن بر سر اعلام مکاشفات توانسته اند در دنیای واقعی وجود خارجی بر خود گیرند  و با اسنان ها مبارزه کنند تا بتوانند زندگی ها همانند گذشته فانیب کنند. بازی SoulCraft به شما اجازه می دهد تا در نقش یک فرشته بازی کرده و با استفاده از المان های هک و اسلش به قلع و قمع دشمنان بپردازید. این بازی دارای گرافیک خیره کنده ای است و مبارزه کردن در مکان های واقعی نظیر روم، هامبورگ، نیویورک و مصر و ونیز، بسیار جالب به نظر می آید. پنج حالت مختلف در این بازی وجود دارد که شامل زمان محدود، دروازه ی جهنم، دفاع از کریستال و باس فایت ها می شود. همچنین این عنوان شامل تعداد مختلفی از دشمنان و اسلحه ها، شمشیر ها، آیتم ها، ورد ها، لوازمات، ابزار ها و لوت ها می باشد.

۴)Legendary Heroes

بازی Legendary Heroes یک عنوان استراتژی زمان واقعی به همراه نبرد های سریع است. هر شخصیت در این بازی دارای ۴ قابلیت مخصوص خود است و شما در برخی نبرد های آنلاین قادر به کنترل ۳ قهرمان خواهید بود. شما باید با مبارزه در نبرد های مختلف، روند افزایش تجربه ی قهرمان خود را ادامه دهید و به هر تعدادی که لازم دارید از آن ها به وجود آورید. در این عنوان حدود ۳۰ نقشه ی مختلف وجود دارد که چالش های مختلفی را برای بازیکنان ایجاد می کند. شما همچنین می توانید از افزاینده های نیرو استفاده کرده و قابلیت های قهرمان خود، از قبیل سرعت و قدرت و استقامت را افزایش دهید.

۵)League of Angels

دوست دارید تا در کنار قهرمانان و فرشتگان در نبردی علیه نیروهای اهریمنی مبارزه کنید؟ بهتر است عنوان League of Angels را امتحان کنید. می توانید با یادگیری ورد های جادویی با دیگر دشمنان مبارزه کنید و پرنس اهریمنان را شکست دهید. شما باید فرشته ی محبوب خود را آموزش دهید و سپس به او اجازه دهید تا در مسیر مبارزه شما را همراهی کند، با هیولاهای اهریمنی مبارزه کرده، قهرمانان شما را به بهترین ابزار ها مجهز کرده و به شما در نبرد های مختلف کمک کند. گرافیک این بازی بسیار چشم نواز است و سیستم مبارزه ی آن به خوبی پیاده سازی شده است.

این پنج عنوان بازی اندرویدی، بهترین نمونه های مشابه بازی League of Legends بودند، که پیشنهاد می شود حداقل یک بار آن ها را امتحان کنید. همگی این عناوین دارای بهترین گرافیک موبایلی بوده و رایگان می باشند. پس اگر به چالش کشیدن و کشیده شدن را دوست می دارید، حتما این عنواوین را امتحان کنید.

اگر یکی از این پنج بازی را امتحان کرده اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید