همکاری اوبر با شرکت کروز در زمینه تاکسی‌های تمام خودران - تکفارس 
همکاری اوبر با شرکت کروز در زمینه تاکسی‌های تمام خودران - تکفارس 

همکاری اوبر با شرکت کروز در زمینه تاکسی‌های تمام خودران

امین باقری
۳ شهریور ۱۴۰۳ - 16:01
همکاری اوبر با شرکت کروز در زمینه تاکسی‌های تمام خودران - تکفارس 

اوبر با یک شرکت تولیدکننده تاکسی‌های خودران دیگر برای ارائه‌ی سفرهای بدون راننده از طریق اپلیکیشن خود قرارداد امضا کرده است.

از سال آینده، برای سفرهای واجد شرایط، اوبر به شما این گزینه را می‌دهد که سفر خود را با یکی از خودروهای خودران کروز انجام دهید. این دو شرکت روز پنجشنبه یک همکاری استراتژیک چندساله را اعلام کردند.

اوبر از قبل با ویمو در زمینه‌ی سفرهای خودران همکاری کرده و اوایل امسال نیز یک قرارداد بلندمدت با شرکت وانت خودران آئورا اعلام کرد. همچنین، اوبر سفرهای بدون راننده را با شرکت موشنال ارائه می‌کرد تا اینکه موشنال در ماه مه ارائه تاکسی‌های خودران خود را متوقف کرد. تاریخ اصلی برگزاری رویداد ایلان ماسک برای رونمایی از توسعه‌ تاکسی‌های خودران تسلا چند هفته پیش گذشت، اما اکنون قرار است این رویداد در تاریخ ۱۰ اکتبر برگزار شود.

کروز

کروز خدمات تاکسی‌های خودران خود را در اکتبر پس از حادثه‌ای که منجر به مرگ یک عابر پیاده شد، متوقف کرد. این شرکت اخیرا خودروهای خودران خود را با رانندگان ایمنی به جاده بازگردانده است. به گفته سخنگوی کروز، تیفانی تستو، آغاز همکاری با اوبر پس از بازگرداندن سرویس تاکسی‌های خودران بدون راننده کروز به جاده‌ها اتفاق خواهد افتاد.

در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود، اوبر و کروز اشاره‌ای نکردند که این سرویس در چه شهرهایی ممکن است در دسترس باشد، اما تستو می‌گوید که کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که این سرویس در یکی از شهرهایی که در آن آزمایش‌های نظارت‌شده انجام می‌شود یعنی فینیکس، دالاس، و هیوستون، راه‌اندازی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید