گوشی پرچمدار موتورولا X50 اولترا معرفی شد - تکفارس 
گوشی پرچمدار موتورولا X50 اولترا معرفی شد - تکفارس 

گوشی پرچمدار موتورولا X50 اولترا معرفی شد

افشین نوری
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 19:20
موتورولا X50 Ultra

موتورولا گوشی جدیدی با نام X50 Ultra معرفی کرده است که در ادامه به مشخصات آن می‌پردازیم.

موتورولا X50 اولترا از یک صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد و و دارای فناوری HDR 10+ و حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت است.

پردازنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ است و کاربران به ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایتی حافظه UFS 4.0 دسترسی دارند. همچنین شاهد اجرای اندروید ۱۴ روی آن هستیم.

موتورولا X50 Ultra

موتو X50 اولترا در پنل پشتی خود یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۲ درجه و یک دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم سه برابر دارد و دارای دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است.

این گوشی از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار پشتیبانی می‌کند و دارای پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس در جلو است.

موتورولا X50 Ultra

انرژی این گوشی را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۵ واتی TurboPower، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ معکوس ۵ واتی تامین می‌کند. همچنین قابلیت اتصال به ۵G SA/NSA، Dual 4G VoLTE، وای‌فای ۷ ۸۰۲.۱۱ax، بلوتوث ۵.۴، GPS، NFC و یک درگاه USB Type-C دارد. بلندگوهای این گوشی از نوع استریو دالبی اتموس با فناوری Dolby Head Tracking است.

قیمت موتورولا X50 اولترا برای نسخه ۱۲ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی ۳۹۹۹ یوان (۵۵۳ دلار)، برای مدل ۱۲ گیگابایتی + ۵۱۲ گیگابایتی ۴۲۹۹ یوان (۵۹۵ دلار) و برای نسخه ۱۶ گیگابایتی + ۱ ترابایتی ۴۶۹۹ یوان (۶۵۰ دلار) است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید