ویدیوهای ۳۰ دقیقه‌ای به تیک تاک می‌ آیند - تکفارس 
ویدیوهای ۳۰ دقیقه‌ای به تیک تاک می‌ آیند - تکفارس 
ویدیوهای ۳۰ دقیقه‌ای به تیک تاک می‌ آیند - تکفارس 

ویدیوهای ۳۰ دقیقه‌ای به تیک تاک می‌ آیند

افشین نوری
۵ بهمن ۱۴۰۲ - 10:22
ویدیوهای ۳۰ دقیقه‌ای به تیک تاک می‌ آیند - تکفارس 

تیک تاک به عنوان پلتفرم محبوب ویدیوهای کوتاه ظاهرا قصد دارد با معرفی قابلیت انتشار ویدیوهای ۳۰ دقیقه‌ای به رقابت یوتیوب برود.

طبق یک گزارش جدید، تیک تاک در حال توسعه قابلیتی است که به کاربران اجازه خواهد داد تا ویدیوهای ۳۰ دقیقه‌ای آپلود کنند. اگر چنین اتفاقی بیفتد شاهد تحول بزرگی در سیاست این پلتفرم خواهیم بود.

این قابلیت در نسخه بتای تیک تاک مشاهده شده است. در حال حاضر محدویت زمانی ۱۰ دقیقه‌ای برای ویدیوهای منتشرشده در تیک تاک وجود دارد.

تیک تاک در ابتدا فقط امکان آپلود ویدیوهای ۱۵ ثانیه را می‌داد، سپس آن را به ۱ دقیقه، بعد به ۳ دقیقه و در آخر به ۱۰ دقیقه افزایش داد.

تیک تاک به تازگی پست‌های متنی را نیز ارائه کرده است که تجربه ‌ی شبیه به توییتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت به خالقان محتوا اجازه می‌دهد تا محتواهای خود را به روشی متفاوت‌تر به اشتراک بگذارند. این قابلیت از امروز قابل دسترس است.

شما در تیک تاک با رفتن به صفحه دوربین می‌توانید از بین سه گزینه عکس، ویدیو و متن، گزینه آخر را انتخاب کنید. با ضربه زدن روی این گزینه، به صفحه ایجاد متن هدایت خواهید شد و می‌توانید در آنجا محتوای خود را تایپ کنید. هرچند دسترسی به این گزینه، به اندازه توییت کردن در توییتر سریع نیست، اما مشکلی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد.

کاربران همچنین می‌توانند پست متنی خود را با ضمیمه کردن صدا، تگ کردن مکان و فعال کردن نظرات سفارشی‌سازی کنند که در مقایسه با توییت‌های منتشرشده در توییتر غنی‌تر خواهند بود.

کاربران تیک تاک همچنین می‌توانید پیش‌نویس‌‌های متنی خود را ذخیره کرده و آن‌ها را به همراه سایر پست‌های منتشرنشده برای انجام ویرایش بعدی ذخیره کنند.در هر حال، باید ببینیم این قابلیت تا چه حد خواهد توانست رضایت کاربران را جلب کند.

تیک تاک همچنین اعلام کرده که از Passkey در دستگاه‌های آی او اس پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب کاربران می‌توانند به روش آسان‌تر و امن‌تری وارد این پلتفرم شوند. اپل در iOS 16 کلیدهای عبور را با آی او اس ادغام کرده بود.

تیک تاک قصد دارد با ویدیوهای ۳۰ دقیقه‌ای به رقابت یوتیوب برود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید