شیائومی پس از ۱۳ سال MIUI را بازنشسته می کند - تکفارس 
شیائومی پس از ۱۳ سال MIUI را بازنشسته می کند - تکفارس 
شیائومی پس از ۱۳ سال MIUI را بازنشسته می کند - تکفارس 

شیائومی پس از ۱۳ سال MIUI را بازنشسته می کند

افشین نوری
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - 08:49
شیائومی

شیائومی یک سیستم عامل جدید به نام HyperOS معرفی کرده است. این نرم‌افزار قابلیت‌هایی را که برای اکوسیستم محصولات شیائومی ارائه می‌کنند و قرار است سری ۱۴ شیائومی نیز با این سیستم عامل جدید معرفی شود.

شیائومی اعلام کرده که سیستم عامل جدید HyperOS در سطح جهانی قابل دسترس خواهد بود و برای اولین بار در سری شیائومی ۱۴ عرضه خواهد شد. HyperOS به تدریج جایگزین سیستم عامل قدیمی MIUI خواهد شد که ۱۳ سال پیش معرفی شد.

شیائومی

شیائومی HyperOS را براییکپارچه کردن محصولات مختلف خود طراحی کرده است و فراتر از گوشی‌های هوشمند خواهد بود. به گفته شیائومی، نرم‌افزار جدید کل اکوسیستم محصولات این شرکت را در بر خواهد گرفت.

ما اخیرا شاهد عرضه رابط کاربری MIUI 14 توسط شیائومی بودیم. این رابط کاربری با توجه به حجم پایینی که دارد، حافظه کمتری از گوشی را اشغال می‌کند و در نتیجه روان‌تر اجرا می‌شود و زمان پاسخ‌دهی آن بسیار سریع‌تر از رابط کاربری قبلی است . این رابط کاربری همچنین اپلیکیشن‌های پیش‌نصب بسیار کمتری دارد و حتی امکان حذف اپلیکیشن‌های پیش‌نصب موجود را برای کاربران فراهم خواهد کرد. 

رابط کاربری MIUI 14 امکانات شخصی‌سازی زیادی را در اختیار کاربران قرار داده است. این قابلیت‌ها شامل آیکون‌ها و ویجت‌های جدید می‌شوند که ظاهر کاملا متفاوتی را به صفحه هوم گوشی شما خواهند بخشید. از طرف دیگر، کاربران قادر به استفاده از فولدرها در صفحه هوم خواهند بود و به این ترتیب خواهند توانست نظم بیشتری به گوشی خود بدهند.  

ما هنوز اطلاعاتی درباره قابلیت‌های جدید این سیستم عامل نداریم و باید منتظر بمانیم و ببینیم که شیائومی چه جزئیات بیشتری درباره آن منتشر می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید