MIUI 14 برای گوشی های پوکو F4 و شیائومی ۱۲ پرو در هند عرضه شد - تکفارس 
MIUI 14 برای گوشی های پوکو F4 و شیائومی ۱۲ پرو در هند عرضه شد - تکفارس 

MIUI 14 برای گوشی های پوکو F4 و شیائومی ۱۲ پرو در هند عرضه شد

افشین نوری
۳۰ دی ۱۴۰۱ - 11:29
MIUI 14 برای گوشی های پوکو F4 و شیائومی ۱۲ پرو در هند عرضه شد - تکفارس 

شیائومی اخیرا رابط کاربری MIUI 14 را به‌همراه سری شیائومی ۱۳ عرضه کرد و حالا خیلی‌ها منتظر عرضه جهانی آن هستند. تاکنون چندین گوشی در چین این رابط کاربری را دریافت کرده‌اند و به نظر می‌رسد عرضه جهانی آن نیز شروع شده است. 

طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است، کاربران چند گوشی در هند رابط کاربری MIUI 14 را دریافت کرده‌اند. این گوشی‌ها شامل دو مدل پوکو F4 و شیائومی ۱۲ پرو می‌شوند‌. این دو گوشی جزو مدل‌های پرچمدار بازار هند هستند و پیش‌بینی می‌شد که زودتر از سایر مدل‌ها آپدیت مذکور را دریافت کنند. 

این‌ها اولین گوشی‌هایی هستند که نسخه جهانی MIUI 14 را دریافت می‌کنند. هنوز مشخص نیست که در ادامه چه مدل‌هایی این رابط کاربری را دریافت خواهند کرد. اما انتظار می‌رود ابتدا گوشی‌های پرچمدار آن را دریافت کنند و سپس گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده. 

رابط کاربری MIUI 14 به کاربران اجازه پاک کردن اپلیکیشن‌های پیش‌نصب را خواهد داد و ویجت‌ها و والپیپرهای جدیدی نیز در اختیار کاربران قرار داده است. لین رابط کاربری ساختار بسیار بهبودیافته و کم‌حجمی دارد و قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی ارائه کرده است. قابلیت‌های امنیتی این رابط کاربری نیز بهبود یافته است و همه داده‌های کاربران به‌صورت لوکال روی گوشی ذخیره خواهد شد. دستیار هوشمند Mi AI نیز ارتقا یافته و دستورات پیچیده‌تری را اجرا خواهد کرد. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید