تسلا در مورد کارمندانی که تصاویر سایبرتراک را فاش کنند سختگیرتر می شود - تکفارس 
تسلا در مورد کارمندانی که تصاویر سایبرتراک را فاش کنند سختگیرتر می شود - تکفارس 
تسلا در مورد کارمندانی که تصاویر سایبرتراک را فاش کنند سختگیرتر می شود - تکفارس 

تسلا در مورد کارمندانی که تصاویر سایبرتراک را فاش کنند سختگیرتر می شود

افشین نوری
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - 09:18
تسلا سایبرتراک

تسلا می‌خواهد در برابر کارمندانی که تصاویر و ویدیوهای سایبرتراک را فاش می‌کنند قاطعانه‌تر عمل کند. یک ایمیل داخلی تسلا نشان می‌دهد که این شرکت به کارکنان خود هشدار داده است که اگر در حین فیلمبرداری از داخل گیگافکتوری تگزاس دستگیر شوند با آن‌ها برخورد خواهد شد.

البته این تصمیم تسلا بی‌سابقه نیست و معمولا شرکت‌های فناوری برای محفاظت از اطلاعات خود اینگونه اقدامات را انجام می‌دهند. بنابراین طبیعی است که شرکت‌هایی مانند تسلا بخواهند از نوآوری‌های خود محافظت کنند.

در ماه‌های اخیر، تصاویر زیادی از کارخانه تسلا به بیرون درز پیدا کرده است که پیشرفت تولید سایبرتراک را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. از آنجاییکه تولید این خودرو احتمالا اواخر سال جاری میلادی شروع شود، به نظر می‌رسد تسلا می خواهد کنترل بیشتری بر جریان اطلاعات آن داشته باشد.

سایبرتراک هم‌اکنون بیش از ۱.۹ میلیون پیش‌سفارش دارد و یک پروژه حیاتی برای تسلا محسوب می‌شود. با نزدیک‌تر شدن به مرحله تولید آن، انتظار می‌رود که تمرکز بر امنیت اطلاعات آن جزو اولویت‌های تسلا باشد.

تسلا می‌خواهد خودروی سایبرتراک را در کارخانه گیگافکتوری تگزاس تولید کند، اما احتمالا تولید آن را به کارخانه گیگامکزیک نیز گسترش خواهد داد. این کار ظاهرا برای پاسخگویی به تقاضای زیاد سایبرتراک و کاهش زمان انتظار آن انجام خواهد شد.

علاوه بر آمریکای شمالی، مشتریان در اروپا و آسیا هم می‌توانند سایبرتراک را پیش سفارش کنند. با این حال، سایز بزرگ و وزن بالای آن ممکن است، فروش این خودرو را در خارج از آمریکا با چالش‌هایی مواجه کند. برخی کشورهای اروپایی ممکن است آن را به عنوان یک کامیون تجاری یا نیمه‌تجاری دسته‌بندی کنند.

این خودرو دارای طراحی منحصربه‌فرد و قابلیت‌های نوآورانه‌ای است و از زمان رونمایی در سال ۲۰۱۹ تاکنون توانسته پیش‌سفارش‌های خود را از ۱ میلیون به بیش از ۱.۹ میلیون افزایش دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید