مدیرعامل جدیدِ پِی پال (PayPal) معرفی شد - تکفارس 
مدیرعامل جدیدِ پِی پال (PayPal) معرفی شد - تکفارس 
مدیرعامل جدیدِ پِی پال (PayPal) معرفی شد - تکفارس 

مدیرعامل جدیدِ پِی پال (PayPal) معرفی شد

محمدرضا نصیرزاده
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 19:14
مدیرعامل

الکس کریس Alex Chriss مدیر ارشد محصولات در اواخر سپتامبر جایگزین دن شولمن مدیرعامل فعلی پی پال خواهد شد.

طی اعلامیه ای که برای اولین‌بار توسط CNBC گزارش شد، مدیرعامل جدید پی پال PayPal، الکس کریس خواهد بود و شغل جدید خود را از ۲۷ سپتامبر شروع خواهد کرد. کریس در حال حاضر معاون ارشد و مدیر ارشد اجرایی کسب‌وکارهای کوچک است و جایگزین دن شولمن Dan Schulman خواهد شد. شولمن که از سال ۲۰۱۴ مدیرعامل پی پال است، قبلاً اعلام کرده بود که تا پایان سال از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

این شرکت اخیراً و در اوایل ماه جاری استیبل‌کوین stablecoin خود را با پشتوانه دلار آمریکا به نام PayPal USD (PYUSD) معرفی کرده بود. ارز دیجیتالی که به افراد امکان می‌دهد پرداخت‌های شخص به شخص و انتقال ارز بین PayPal و سایر کیف پول‌های خارجی را انجام دهند. کوین تلگراف Cointelegraph گزارش می‌دهد که در همان روز، شرایط استفاده از خدمات پی پال نیز به‌روزرسانی شد تا به هاب جدیدی که برای مدیریت ارزهای دیجیتال است اشاره شود. مکانی که در آن کاربران می‌توانند دارایی‌های رمزنگاری شده از جمله PYUSD خود را مدیریت کنند.

شولمن در آن زمان اشاره کرده بود که ارزهای دیجیتال نیازمند پشتوانه های پایدار از جمله دلار آمریکا هستند مسیری که اکنون پی پال با یک مدیرعامل جدید به سمت آن در حرکت است.

دوره تصدی کریس شامل رهبری خرید ۱۲ میلیارددلاری Mailchimp در سال ۲۰۲۱ بود. او همچنین مشاغل کوچک و گروه‌های خوداشتغالی زیادی را مدیریت می‌کرد. جان دوناهو John Donahoe، رئیس هیئت‌مدیره PayPal در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید: کارگروه جستجوی هیئت‌مدیره سخت‌کوشانه برای یافتن کاندیدای مناسب برای پیشرفت PayPal و گسترش آن تلاش کرده است و آنها از نتیجه آن یعنی انتخاب الکس مطمئن هستند.

منبع: theverge.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید