نسخه وب تردز هفته آینده معرفی می شود - تکفارس 
نسخه وب تردز هفته آینده معرفی می شود - تکفارس 
نسخه وب تردز هفته آینده معرفی می شود - تکفارس 

نسخه وب تردز هفته آینده معرفی می شود

افشین نوری
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - 12:02
تردز

اپلیکیشن تردز اخیرا به عنوان یک شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ معرفی شد. از آن زمان تاکنون، این پلتفرم قابلیت‌های جدید مانند ترجمه داخلی و فید زمانی را دریافت کرده است و حالا قرار است به‌زودی نسخه وب و جستجوی پیشرفته را دریافت کند.

این خبر را مارک زاکربرگ مدیرعامل متا اعلام کرده است. به گفته او، نسخه وب تردز و قابلیت جستجوی پیشرفته طی چند هفته آینده ارائه می‌شوند. در حال حاضر، کاربران فقط از طریق اپلیکیشن تردز می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

هفته گذشته آدام موسری رئیس اینستاگرام تائید کرده بود که تیم توسعه تردز روی نسخه وب آن کار می‌کند. تردز همچنین فاقد قابلیت جستجوی پیشرفته است و اضافه کردن این قابلیت می‌تواند کمک زیادی به کاربران بکند.

اپلیکیشن تردز تنها در عرض پنج روز توانست بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کند و رکورد ChatGPT را بشکند. با این حال، نبود برخی قابلیت‌ها در این اپلیکیشن باعث شده تا تعداد زیادی از کاربران آن را ترک کنند.

وال استریت ژورنال گزارش داده است که که تردز به عنوان رقیب توییتر در حال از دست دادن تعداد کاربران خود است. این خبرگزاری با استناد به داده‌های سنسور تاور گفته است تعداد کاربران فعال روزانه تردز در هفته دوم به ۱۳ میلیون کاهش یافته است که ۷۰ درصد کاهش نسبت به بالاترین تعداد کاربران در تاریخ ۷ جولای را نشان می‌دهد.

این در حالیست که تعداد کاربران فعال روزانه توییتر تقریبا ۲۰۰ میلیون نفر است. علیرعم کاهش تعداد کاربران تردز، هنوز زود است که این اپلیکیشن را شکست‌خورده تلقی کنیم. بر اساس سایر معیارها می‌توان گفت که این اپلیکیشن همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد.

البته طبیعی است که یک اپلیکیشن جدید در ابتدای راه‌اندازی خود، تعداد کاربران بیشتری داشته باشد. وال استریت گفته است که مدیران متا برای کاهش احتمالی کاربران این اپلیکیشن برنامه‌ریزی کرده‌اند و این کاهش را نگران‌کننده نمی‌دانند.

تردز هنوز خیلی جدید است و از طرفی هم کامل نیست و به همین خاطر هنوز نمی‌توان اظهارنظری درباره سرنوشت آن کرد. اینکه این اپلیکیشن می‌تواند قاتل توییتر باشد یا اینکه در سطح متوسط خواهد ماند هنوز خیلی زود است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید