مشترکین X بلو حالا می توانند از این وب سایت ویدیو دانلود کنند - تکفارس 
مشترکین X بلو حالا می توانند از این وب سایت ویدیو دانلود کنند - تکفارس 
مشترکین X بلو حالا می توانند از این وب سایت ویدیو دانلود کنند - تکفارس 

مشترکین X بلو حالا می توانند از این وب سایت ویدیو دانلود کنند

مهدی حلوائی
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 11:17
X

X، که تا چند وقت پیش با نام توییتر شناخته می‌شد، از امروز قابلیت دانلود ویدیو را در اختیار کاربران قرار داده است. در حال حاضر این قابلیت تنها در دسترس کاربرانی است که اشتراک بلو را خریداری کرده باشند. همچنین کاربران بدون اجازه‌ی خالقان محتوا امکان دانلود ویدیوها را نخواهند داشت.

مطالب مرتبط:

ایلان ماسک امروز در توییتی اعلام کرد که کاربران X با کلیک روی علامت سه نقطه (…) در گوشه‌ی تصویر هنگام تماشای ویدیو در حالت تمام صفحه می‌توانند محتوای مورد نظر خود را دانلود کنند. مدیرعامل X همچنین وعده داده که فرآیند دانلود ویدیو در گوشی‌های هوشمند ساده‌تر شده و این کار تنها با نگه داشتن انگشت روی صفحه امکان‌پذیر شود.

تا پیش از این، کاربران برای دانلود ویدیو از توییتر باید از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های شخص ثالث استفاده می‌کردند و در واقع هنوز هم کاربران غیراشتراکی این پلتفرم باید برای انجام این کار از همین روش استفاده کنند. این در حالی است که توییتر قبلاً نیز تعداد پیام‌های خصوصی و پست‌هایی که کاربران غیراشتراکی می‌توانند ارسال کنند را نیز محدود کرده بود. در حال حاضر کاربران اشتراک بلو در X می‌توانند پست‌هایی با ۲۵ هزار کاراکتر و ویدیوهایی ۳ ساعته را منتشر کرده و تیک آبی حساب خود را نیز مخفی کنند.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید