لوگوی X از ساختمان مرکزی توییتر برداشته شد - تکفارس 
لوگوی X از ساختمان مرکزی توییتر برداشته شد - تکفارس 
لوگوی X از ساختمان مرکزی توییتر برداشته شد - تکفارس 

لوگوی X از ساختمان مرکزی توییتر برداشته شد

مهدی حلوائی
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - 11:49
توییتر

لوگوی بزرگ و نورانی X که تا چند روز پیش در بالای دفتر مرکزی توییتر در سن فرانسیسکو قابل مشاهده بود، پس از شکایت‌ شهروندان ساکن اطراف این ساختمان پایین آورده شد.

مطالب مرتبط:

ایلان ماسک، که در ماه اکتبر سال گذشته‌ی میلادی شرکت توییتر را با مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده بود، مدتی پیش در توییتی اعلام کرد که نام این شرکت را به X تغییر خواهد داد. مدیرعامل توییتر همچنین ادعا کرده بود که علی‌رغم خروج بسیاری از شرکت‌ها از سن فرانسیسکو، X کماکان در این شهر حضور خواهد داشت. با این وجود، نصب بدون مجوز لوگوی این شرکت در بالای ساختمان یادشده باعث شد تا امروز این لوگو از ساختمان مذکور پایین آورده شود. این در حالی است که X ادعا می‌کند حذف این لوگو کاملاً‌ داوطلبانه بوده است.

بر اساس گزارش هفته‌ی گذشته‌ی واشنگتن پست، توییتر و مالک آن به دردسری بزرگ برای مقامات سن فرانسیسکو تبدیل شده‌اند چرا که تا به حال شکایات متعددی از این شرکت به ثبت رسیده که از میان آن‌ها می‌توان به شکایت سال گذشته‌‌‌‌ از آن برای تبدیل دفاتر کار خود به اتاق خواب و متهم شدن ایلان ماسک توسط دادستان محلی سن فرانسیسکو به پخش اطلاعات نادرست و دروغین اشاره کرد.

منبع: The Guardian

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید