چت بات بینگ سرانجام برای کروم و سافاری ارائه شد - تکفارس 
چت بات بینگ سرانجام برای کروم و سافاری ارائه شد - تکفارس 
چت بات بینگ سرانجام برای کروم و سافاری ارائه شد - تکفارس 

چت بات بینگ سرانجام برای کروم و سافاری ارائه شد

افشین نوری
۳ مرداد ۱۴۰۲ - 12:45
بینگ

وب‌سایت ورج گزارش داده که فناوری که چت بات بینگ که قبلا فقط در انحصار مرورگر اج مایکروسافت بود، حالا برای کروم و سافاری نیز قابل دسترس است. سخنگوی مایکروسافت گفته است: “ما چت بات بینگ را برای در سافاری و کروم نیز عرضه کرده‌ایم تا کاربران بیشتری به آن دسترسی داشته باشند. ما پس از انجام مراحل تست استاندارد، آن را به‌طور گسترده ارائه خواهیم کرد.”

هرچند در حال حاضر محدودیت‌هایی برای استفاده از این چت بات در کروم و سافاری وجود دارد اما به نظر می رسد که تعداد زیادی از کاربران به آن دسترسی پیدا کرده‌اند. برای استفاده از اآن، شما باید وارد اکانت مایکروسافت خود شوید. البته درخواست‌های آن، به جای در ۴۰۰۰ کاراکتر در اج، به ۲۰۰۰ کاراکتر محدود شده است. همچنین مکالمات پس از ۵ بار سوال کردن، به جای ۳۰ بار، ریست می‌شوند و دائم از شما خواسته می‌شود که اج را نصب کنید.

چت بات بینگ از مدل زبانی ChatGPT-4 شرکت OpenAI بهره می‌برد که به کاربران اجازه دسترسی به قابلیت‌های بیشتر را بدون نیاز به پرداخت را می‌دهد. در ضمن، چت بات بینگ به موتور جستجوی بینگ دسترسی دارد و شما می‌تواند اطلاعات به‌روزتری را برای سوالات خود دریافت کنید.

مایکروسافت همچنین حالت تاریک را برای چت بات بینگ معرفی کرده است که برای استفاده از آن باید روی منوی همبرگر در قسمت بالا سمت راست صفحه کلیک کنید و گزینه “Appearance/Darkness” را انتخاب نمائید. البته این قابلیت ممکن است هنوز برای برخی از کاربران قابل دسترس نباشد.

همان‌طور که نسخه‌ی جدید بینگ از مدل زبانی GPT-4 استفاده می‌کند، چت بات هوش مصنوعی ChatGPT نیز حالا به قابلیت جست‌وجو و همچنین داده‌های اینترنت دسترسی خواهد داشت. ادغام موتور جست‌وجوی بینگ با ChatGPT پیروزی بزرگی برای مایکروسافت بوده و همکاری این شرکت با OpenAI را نیز گسترش داده است. این در حالی است که بر اساس گزارش‌های اخیر، سامسونگ اخیراً از تغییر موتور جست‌وجوی پیش‌فرض گوشی‌های خود به بینگ منصرف شده بود. مایکروسافت همچنین وعده داده که از این پس از استاندارد پلاگین‌ باز پشتیبانی خواهد کرد تا امکان به‌کارگیری پلاگین‌های مشترک بین بینگ، پلتفرم کوپایلت (Copilot) و ChatGPT برای کاربران فراهم شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید