۵ بازی که چت بات بینگ توانایی اجرای آن را دارد - تکفارس 
۵ بازی که چت بات بینگ توانایی اجرای آن را دارد - تکفارس 

۵ بازی که چت بات بینگ توانایی اجرای آن را دارد

مهدی حلوائی
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 13:36
چطور با بینگ بازی کنیم؟

ادغام چت بات ChatGPT با بینگ باعث شده تا موتور جست‌وجوی شرکت مایکروسافت قدرت پاسخ به تمامی پرسش‌های شما را داشته باشد اما این موتور جست‌وجوی به‌روزرسانی شده ویژگی‌های دیگری نیز دارد که از میان آن‌ها می‌توان به قابلیت اجرای بازی‌های مختلف اشاره کرد. در این مقاله به معرفی برخی از این بازی‎‌ها خواهیم پرداخت.

Dungeons & Dragons

بازی‌های چت بات بینگ

این دشوارترین بازیی است که چت‌بات بینگ توانایی اجرای آن را دارد اما برای شروع ابتدا باید دستوراتی مشخص را به آن بدهید. توجه داشته باشید که فناوری چت بات هوش مصنوعی غیرقابل پیش‌بینی بوده و ممکن است به پرسش‌های شما پاسخ صحیح یا یکسانی ندهد. برای مثال بینگ به درخواست “بازی Dungeons & Dragons را اجرا کن” پاسخ “به عنوان یک موتور جست‌وجو، توان اجرای چنین بازی پیچیده‌ای ندارم” را می‌دهد.

بازی‌های چت بات بینگ

از این رو برای اجرای بازی مذکور ابتدا باید بینگ را روی حالت Creative Mode قرار داده و سپس عبارت “let’s play some dungeon” را تایپ کنید. پس از انجام این کار، بینگ در خصوص کاراکتر و محل بازی توضیحاتی داده و سپس از شما سوال آشنای “می‌خواهید چه کاری انجام دهید؟” را می‌پرسد. البته همان‌طور که گفته شد، بینگ همیشه به درخواست‌های شما پاسخ یکسانی نداده و ممکن است به شما اجازه دهد که کاراکتر خود را خلق کنید. انجام بازی Dungeons & Dragons به این صورت، به‌ویژه به دلیل غیرقابل پیش‌بینی بودن بینگ، می‌تواند بسیار جذاب باشد.

مطالب مرتبط:

Tic Tac Toe

بازی‌های چت بات بینگ

چت‌ بات بینگ علاوه بر توانایی اجرای بازی‌های پیچیده، قابلیت اجرای بازی‌های ساده‌ای مانند تیک تاک تو یا همان دوز را نیز دارد. برای اجرای این بازی، درخواست “let’s play tic tac toe” را برای آن ارسال کنید تا این چت بات با ترسیم جدول بازی از شما بخواهد تا حرکت اول را انجام دهید‌. این بازی به قراردادن بینگ روی حالت Creative Mode نیاز ندارد اما انجام این کار باعث می‌شود تا بازی چالشی‌تر و جذاب‌تری را تجربه کنید.

Hangman

بازی‌های چت بات بینگ

هنگمن یا همان بازی حدس کلمات یکی از دیگر از بازی‌های ساده‌ای است که چت بات بینگ توانایی اجرای آن را دارد. شما می‌توانید با تایپ عبارت ” let’s play hangman” این بازی را اجرا کنید. چت بات بینگ گاهی اوقات از شما می‌خواهد تا تعداد حروف کلمه‌ی مورد نظر را مشخص کنید و گاهی اوقات نیز به صورت خودکار تعداد حروف کلمه را تعیین می‌‌کند.

مطالب مرتبط:

Pictionary

بازی‌های چت بات بینگ

یکی از جنبه‌های جذاب‌تر چت بات بینگ، کشف توانایی‌های مرتبط با متن و تصویر در آن است. مایکروسافت به‌تازگی هوش مصنوعی مبدل متن به تصویر Dall-E شرکت OpenAI را با بینگ ادغام کرد و حالا این چت بات نه تنها توانایی پیداکردن تصاویر در اینترنت را دارد بلکه می‌تواند تصاویری جدید را نیز خلق کند. همین موضوع باعث شده تا بینگ توانایی اجرای بازی پیکشنری یا حدس تصویر را نیز داشته باشد.

بازی‌های چت بات بینگ

بینگ در حالت عادی پس از دریافت درخواست “let’s play pictionary” از ایموجی‌ها استفاده می‌کند اما با قراردادن آن روی حالت Creative Mode، با استفاده از فناوری Dall- E تصاویری را تولید کرده و از شما می‌خواهد که نام آن‌ها را حدس بزنید. متاسفانه در حال حاضر بینگ مشخصات تصویری که سعی در تولید آن را دارد را به شما نمایش می‌دهد و از این رو شما به راحتی می‌توانید نام تصویر را حدس بزنید. مشکل دیگر بینگ در بازی پیکشنری این است که شما نمی‌توانید نقش چت بات را بر عهده گرفته و تصویری را طراحی کنید.

Would You Rather

بازی‌های چت بات بینگ

Would You Rather یکی از بازی‌های قدیمی است که در آن از شما سوالاتی مانند “ترجیح می‌دهید که بتوانید نامرئی شوید یا پرواز کنید؟” پرسیده می‌شود. برای اجرای این بازی در بینگ کافیست درخواست “let’s play would you rather” را برای چت بات ارسال کنید. غیر قابل پیش‌بینی‌ بودن این چت بات هوش مصنوعی همیشه در حال پیشرفت باعث شده تا نتوان از آن به عنوان یک موتور جست‌وجوی قابل اعتماد یاد کرد اما همین غیر قابل پیش‌بینی بودن، به‌ویژه در حالت Creative Mode، جنبه‌های سرگرم‌کننده‌ای را به آن اضافه کرده است. خوشبختانه چت بات بینگ به‌طور رایگان در دسترس تمامی افراد قرار دارد و شما می‌توانید با استفاده از آن، نوع جدیدی از سرگرمی را تجربه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • Amir.h.chabok گفت:

    یکی از بهترین کار های ماکروسافت آوردن chat gpt به مرورگر ایج بود چون دسترسی به چت جی پی تی خودش یه سختی داره که ماکروسافت دسترسی به این چت راحت میکنه