متا بندهای رایگان Quest 2 Elite را بین دارندگان هدست کوئست ۲ توزیع می کند - تکفارس 
متا بندهای رایگان Quest 2 Elite را بین دارندگان هدست کوئست ۲ توزیع می کند - تکفارس 
متا بندهای رایگان Quest 2 Elite را بین دارندگان هدست کوئست ۲ توزیع می کند - تکفارس 

متا بندهای رایگان Quest 2 Elite را بین دارندگان هدست کوئست ۲ توزیع می کند

افشین نوری
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - 12:17
متا

متا در سال ۲۰۲۱ در یک فراخوان داوطلبانه، به دارندگان هدست Oculus Quest 2 یک پوشش سیلیکونی رایگان داد. حالا این شرکت ایمیل‌هایی به دارندگان این هدست برای دریافت رایگان بندهای Quest 2 Elite ارسال کرده است.

چندین کاربر ردیت اعلام کرده‌اند که ایمیلی از متا دریافت کرده‌اند که از آن‌ها خواسته شده بند Elite Strap را برای Quest 2 به‌طور رایگان دریافت کنند. این بند یک وسیله جانبی ۶۰ دلاری است که به‌راحتی افزایش طول پیدا می‌کند و تعادل هدست را بهبود می‌بخشد.

بند Elite strap یک بند بادوام است که جایگزین بند پلاستیکی اصلی می‌شود. این بند باعث راحتی بیشتر هدست خواهد شد و یک صفحه‌ چرخشی در پشت خود دارد که برای بستن محکم‌تر کاربرد دارد. این بند همچنین امن‌تر است و به راحتی بازی‌های واقعیت مجازی Beat Saber یا Super Hot را تحمل خواهد کرد.

البته برخی کاربران هنوز ایمیل مذکور را برای بند رایگان متا دریافت نکرده‌اند. با این حال، چندین کاربر ردیت این ایمیل را تایید کرده‌اند که در آن گفته شده تا ۴ آگوست فرصت دارند از مزایای این ایمیل رایگان استفاده کنند.

این ایمیل احتمالا یک تبلیغ رندوم برای دارندگان فعال Quest 2 است و باید در روزهای آینده منتظر ایمیل متا باشیم. اگر کد تبلیغاتی را دریافت نکردید، می‌توانید از فروشگاه‌های متا آن را خریداری کنید.

هدست Quest 2 یکی از محبوب‌ترین هدست‌های بازار بوده و به‌نظر می‌رسد متا قصد دارد تا جانشین این هدست را با نام Quest 2 Pro در سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند.

مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور، امروز جزئیاتی از هدست واقعیت مجازی جدید متا را به اشتراک گذاشت. بر اساس گزارش این تحلیل‌گر، هدست واقعیت مجازی بعدی شرکت متا از نمایشگرهای مینی ال ای دی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۲۱۶۰ بهره خواهد برد و از قابلیت‌هایی مانند تشخیص چهره و ردیابی چشم نیز پشتیبانی خواهد کرد. به‌گفته‌ی مینگ چی کو، این هدست در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد.

عرضه‌ی Quest 2 Pro احتمالاً باعث خواهد شد تا متا قیمت هدست Quest 2 را کاهش بدهد تا کاربران بیشتری وارد اکوسیستم این شرکت شوند. در حال حاضر Quest 2 با اختلاف محبوب‌ترین هدست واقعیت مجازی بازار است و بر اساس تحقیقات اخیر استیم، سهم این محصول از بازار هدست‌های واقعیت مجازی ۴۶ درصد می‌باشد. در صورتی که گزارش مینگ چی کو صحت داشته باشد احتمالاً تا چند ماه دیگر شاهد معرفی‌شدن این هدست خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید