تاریخ معرفی گوشی ناتینگ فون ۲ مشخص شد - تکفارس 
تاریخ معرفی گوشی ناتینگ فون ۲ مشخص شد - تکفارس 
تاریخ معرفی گوشی ناتینگ فون ۲ مشخص شد - تکفارس 

تاریخ معرفی گوشی ناتینگ فون ۲ مشخص شد

افشین نوری
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - 19:43
ناتینگ فون ۲

گوشی ناتینگ فون ۲ قرار است ماه آینده میلادی معرفی شود و حالا تاریخ دقیق آن مشخص شده است: ۱۱ جولای (۲۰ تیرماه)، یعنی یک روز زودتر از تاریخ معرفی گوشی ناتینگ فون ۱ در سال ۲۰۲۲. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس و یک باتری بزرگتر خواهد بود. کارل پای مدیرعامل شرکت ناتینگ اخیرا تیزرهایی از این گوشی منتشر کرده است. او قبلا در شرکت وان پلاس نیز از این تاکتیک برای معرفی دستگاه‌های جدید استفاده می‌کرد.

طبق تیزری که امروز منتشر شده است، ناتینگ فون ۲ مثل مدل قبلی خود از نورهای نوتیفیکیشن “glyph” در پنل پشتی خود بهره خواهد برد. این نورها می‌توانند انواع مختلف نوتیفیکیشن‌ها را در الگوهای مختلف نمایش دهند. سال گذشته، ناتینگ فون ۱ به عنوان یک گوشی میان‌رده‌ی خوب با همین طراحی در آمریکا عرضه شد. این گوشی با تراشه اسنپدراگون +۷۷۸G و نمایشگر ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز معرفی شد و سایر قابلیت‌های آن شامل پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰ بیت و فناوری HDR10+، پوشش محافظتی گوریلا گلس ۵‌، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و یک بریدگی هول پانچ برای میزبانی از دوربین سلفی می‌شد.

با این حال، کارل پای گفته است که ناتینگ فون ۲ یک گوشی پرچمدار خواهد بود که اواخر سال ۲۰۲۳ در آمریکا عرضه خواهد شد. در حال حاضر، بازار اندروید آمریکا تحت سلطه سامسونگ قرار دارد و شرکت‌های دیگری مثل گوگل و موتورولا توان رقابت با آن را ندارند. با این حال، ناتینگ فون ۲ با توجه به ظاهر متفاوتی که دارد (حداقل در پنل پشتی خود) می‌تواند از این مزیت در رقابت با گوشی‌های پیکسل و گلکسی استفاده کند.

البته این گوشی برای رقابت با بازیگران شناخته‌شده بازار نیاز به چیزی فراتر از نوارهای نورانی در پنل پشتی خود دارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این گوشی در روز ۱۱ جولای (۲۰ تیرماه) با چه مشخصاتی معرفی خواهد شد. رویداد معرفی این گوشی، از طریق وب‌سایت ناتینگ پخش خواهد شد و شما می‌توانید آن را تماشا کنید.

منبع: Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید