شرکت ناتینگ یک کابل USB-C جدید برای گوشی ناتینگ فون ۲ معرفی کرد - تکفارس 
شرکت ناتینگ یک کابل USB-C جدید برای گوشی ناتینگ فون ۲ معرفی کرد - تکفارس 
شرکت ناتینگ یک کابل USB-C جدید برای گوشی ناتینگ فون ۲ معرفی کرد - تکفارس 

شرکت ناتینگ یک کابل USB-C جدید برای گوشی ناتینگ فون ۲ معرفی کرد

افشین نوری
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - 11:09
ناتینگ فون ۲

شرکت تانینگ که توسط کارل پای تاسیس شده است، از یک کابل شارژ جدید برای گوشی ناتینگ فون ۲ که قرار است به‌زودی معرفی شود رونمایی کرده است. این کابل از همان طراحی شفاف گوشی‌ ناتینگ فون بهره می‌برد که تصاویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این کابل به‌لحاظ فنی یک کابل استاندارد USB-C است اما از یک روکش شفاف بهره می‌برد. از طرفی، کانکتور فلزی آن دارای لوگوی “Nothing” است که روی آن حک شده و یک ردیف نقاط ریز نیز در قسمت بالای کانکتور دیده می‌شود. هنوز مشخص نیست که این نقاط برای چه منظوری هستند و شاید مربوط به نورهای LED باشند.

طراحی این کابل، با توجه به زبان طراحی استفاده شده توسط شرکت ناتینگ در محصولاتش، منطقی به نظر می‌رسد. ناتینگ حتی از این طراحی شفاف در سوزن سیم‌کارت گوشی ناتینگ فون ۱ نیز استفاده کرده بود.

سال گذشته، ناتینگ فون ۱ با یک کابل استاندارد USB-C عرضه شد و انتظار می‌رود که امسال نیز کابل جدید ناتینگ فون ۲ در داخل جعبه آن عرضه شود، هرچند که این کابل هنوز در صفحه لوازم جانبی ناتینگ لیست نشده است.

گوشی ناتینگ فون ۲ همچنین ممکن است به همراه یک آداپتور شارژ در داخل جعبه ارائه شود، این در حالیست که اکثر شرکت‌ها تمایل دارند شارژرها را از داخل جعبه گوشی‌های خود حذف کنند. ناتینگ فون ۲ قرار است در تاریخ ۱۱ جولای به‌طور رسمی معرفی شود.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید