فاش شد: آیفون ۱۵ پرو مکس یک گوشی سوپر پرچمدار خواهد بود - تکفارس 
فاش شد: آیفون ۱۵ پرو مکس یک گوشی سوپر پرچمدار خواهد بود - تکفارس 
فاش شد: آیفون ۱۵ پرو مکس یک گوشی سوپر پرچمدار خواهد بود - تکفارس 

فاش شد: آیفون ۱۵ پرو مکس یک گوشی سوپر پرچمدار خواهد بود

افشین نوری
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 09:58
آیفون ۱۵ پرو مکس

در حالیکه چند ماه تا معرفی آیفون ۱۵ پرو مکس باقی مانده است شایعات زیادی درباره آن وجود دارد و و حالا اطلاعات تازه‌ای درباره آن فاش شده است.

سال گذشته آیفون ۱۴ پرو مکس با حاشیه‌های نازکی معرفی شد، اما ظاهرا آیفون ۱۵ پرو مکس نازک‌ترین حاشیه را در بین همه گوشی‌ها خواهد داشت. یک افشاگر سرشناس به نام آیس یونیورس فاش کرده است که آیفون ۱۵ پرو مکس یا آیفون ۱۵ اولترا دارای حاشیه‌های بسیار باریک و زیبایی خواهد بود.

این کاربر، یک تصویر از محافظ نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس و همچنین تصویر دیگری از طراحی احتمالی آن منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید. در هر دو تصویر می‌توان حاشیه‌های بسیار نازکی را در اطراف نمایشگر دید.

آیفون ۱۵ پرو مکس

این حاشیه‌ها نه‌تنها نازک‌تر از حاشیه‌های ۲.۱۷ میلیمتری آیفون ۱۴ پرو خواهند بود بلکه از حاشیه‌های ۱.۸۱ میلیمتری گوشی شیائومی ۱۳ که رکوردار این بخش است باریک‌تر خواهد بود. اخیرا نیز یک افشاگر دیگر به نام ShrimpApplePro فاش کرده بود که حاشیه‌های آیفون ۱۵ پرو مکس برخلاف حاشیه‌های آیفون ۱۴ پرو مکس حالت خمیده خواهند داشت تا ظاهری شبیه به ساعت‌های اپل واچ پیدا کنند.

آیس یونیورس گفته است که حاشیه‌های بسیار باریک آیفون ۱۵ پرو مکس آن را تبدیل به یک گوشی «سوپر پرچمدار» خواهد کرد. البته فقط حاشیه یک گوشی برای تبدیل آن به یک مدل بسیار رده‌بالا کافی نیست و انتظار می‌رود که آیفون ۱۵ پرو مکس چندین بهبود اساسی نسبت به مدل قبلی خود داشته باشد.

طبق شایعات، این گوشی از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بزرگ‌تر و یک دوربین پریسکوپ (برای اولین بار در گوشی‌های آیفون) بهره خواهد برد و تراشه آن نیز یک پردازنده بسیار پیشرفته و قدرتمند خواهد بود. این گوشی همچنین ممکن است از دکمه‌های لمسی به جای دکمه‌های فیزیکی استفاده کند. سایر تغییرات این گوشی احتمالا شامل استفاده از یک دکمه اکشن به جای دکمه میوت سوئیچ و استفاده از یک فریم تیتانیومی خواهد بود.

انتظار می‌رود این گوشی در ماه سپتامبر به همراه سایر مدل‌های آیفون ۱۵ معرفی شود.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید