شایعه: آیفون ۱۵ پرو مکس یک دوربین با زوم متغیر خواهد داشت - تکفارس 
شایعه: آیفون ۱۵ پرو مکس یک دوربین با زوم متغیر خواهد داشت - تکفارس 

شایعه: آیفون ۱۵ پرو مکس یک دوربین با زوم متغیر خواهد داشت

افشین نوری
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - 16:33
آیفون ۱۵ پرو مکس

در حالیکه چند ماه تا معرفی آیفون ۱۵ پرو مکس یا آیفون ۱۵ اولترا باقی مانده است اما شایعاتی زیادی درباره آن وجود دارد و حالا اطلاعات تازه‌ای درباره آن فاش شده است.

طبق اطلاعاتی که Revegnus منتشر کرده است این گوشی از یک دوربین تله فوتو با لنز زوم متغیر بهره خواهد برد. در حال حاضر، گوشی گلکسی S23 اولترا بهترین گوشی در بخش زوم با بزرگنمایی اپتیکال ۱۰ برابر است و در مقابل، آیفون ۱۴ پرو مکس فقط زوم ۳ برابر دارد.

اخیرا شایعاتی منتشر شده بود مبنی برا اینکه گلکسی S24 اولترا مجهز به فقط یک دوربین زوم خواهد بود و ظاهرا آیفون پرو نیز رویکردی مشابهی اتخاذ خواهد کرد.

دوربین با زوم متغیر را ما قبلا در گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۳ دیده‌ایم که بین دو فاصله کانونی سوئیچ می‌کند. این گوشی دارای یک شیشه متحرک بود که به شما دو زوم متفاوت ۳ و ۴.۴ برابر می‌داد.

افشاگر Revegnus گفته است که آیفون ۱۵ پرو دارای همان سنسورهای دوربین مدل قبلی خواهد بود که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی می‌شوند. البته برخی گزارش‌ها گفته‌اند که دوربین پریسکوپ جدید فقط منحصر به مدل آیفون ۱۵ پرو مکس یا اولترا خواهد بود و مدل پرو آن را دریافت خواهد کرد.

حالا باید ببینیم اپل چه فکرهایی برای گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس در سر دارد.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.