تصاویر کیس آیفون ۱۵ پرو مکس فاش شد - تکفارس 
تصاویر کیس آیفون ۱۵ پرو مکس فاش شد - تکفارس 
تصاویر کیس آیفون ۱۵ پرو مکس فاش شد - تکفارس 

تصاویر کیس آیفون ۱۵ پرو مکس فاش شد

افشین نوری
۵ تیر ۱۴۰۲ - 09:26
آیفون 15 پرو

در حالیکه چند ماه تا معرفی آیفون ۱۵ پرو مکس باقی مانده است امروز تصاویر کیس آن فاش شده است که تغییرات طراحی این گوشی پرچمدار را به ما نشان می‌دهد.

یک افشاگر مطرح به نام Majin Bu تصاویری از کیس آیفون ۱۵ پرو مکس منتشر کرده است که نشان می‌دهد این گوشی به جای دکمه سوئیچ میوت از یک دکمه سفارشی جدید استفاده خواهد کرد. دکمه سوئیچ میوت به مدت ۱۶ سال در گوشی‌های آیفون بدون تغییر باقی مانده است اما ظاهرا امسال تغییراتی در این بخش شاهد خواهیم بود. این دکمه همیشه در لبه سمت چپ بالای گوشی‌های آیفون قرار داشت و یک بازشدگی نازک و مسطح روی کیس برای آن در نظر گرفته می‌شد.

اما تصاویر کیس آیفون ۱۵ پرو مکس تغییر قابل‌توجهی را در این بخش نشان می‌دهد. بازشدگی موجود در محل دکمه سوئیچ حالا از یک طراحی عریض‌تر و گردتر بهره می‌برد و به نظر می‌رسد که این بازشدگی متعلق به یک دکمه سفارشی جدید است که جایگزیم دکمه سوئیچ خواهد شد.

شایعات قبلی نیز به این موضوع اشاره کرده بودند و گفته می‌شود دکمه جدید از یک ریز پردازنده بهره خواهد که امکان انجام کارهای مختلف را حتی در شرایطی که شارژ باتری کم است فراهم خواهد کرد. کیس آیفون ۱۵ پرو مکس همچنین دارای یک بریدگی متمایز برای ماژول دوربین است که به نظر می‌رسد در این بخش هم بهبودهایی صورت خواهد گرفت. بریدگی بزرگتر به معنای آن است که اپل احتمالا از سیستم دوربین پیشرفته‌تر در آیفون ۱۵ پرو مکس استفاده خواهد کرد.

در حالی که اتتظار می‌رفت آیفون ۱۵ پرو مکس از دوربین اصلی جدیدی استفاده کند اما بر اساس گزارش‌های جدید، این گوشی از دوربین نسل فعلی آیفون ۱۴ پرو مکس بهره خواهد برد و خبری از دوربین جدید در آن نخواهد بود.

بر اساس توییت جدید افشاگری به نام Revengus، آیفون ۱۵ پرو مکس به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی IMX803 مجهز خواهد شد که قبلاً شاهد استفاده از آن در نسخه‌های پروی آیفون ۱۴ نیز بوده‌ایم. این در حالیست که گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی این گوشی از حسگر تصویر پرچمدار سونی IMX903 اشاره کرده بودند.

Revengus همچنین ادعا می‌کند که آیفون ۱۵ پرو مکس از پنل نمایشگر اولد سامسونگ M12 بهره خواهد برد که در حال حاضر در گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ نیز استفاده شده است. انتظار می‌رود که سامسونگ از این پنل در گوشی‌های تاشوی نسل بعدی خود نیز استفاده کند. گفته می‌شود که این گوشی‌ها در ماه جولای به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

در حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این گوشی در نهایت با چه طراحی معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید