شایعه: نسل بعدی ایرپاد اپل یک ابزار کمک شنوایی خواهد بود - تکفارس 
شایعه: نسل بعدی ایرپاد اپل یک ابزار کمک شنوایی خواهد بود - تکفارس 

شایعه: نسل بعدی ایرپاد اپل یک ابزار کمک شنوایی خواهد بود

افشین نوری
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - 10:24
ایرپادز پرو

مارک گورمان تحلیلگر مطرح حوره فناوری در گزارش جدید خود گفته است که نسل بعدی ایرپاد اپل احتمالا  یک گجت سلامت خواهد بود. 

همانطور که می‌دانید ایرپاد اپل یک مدل بلوتوثی بی‌سیم است که هر سال یا هر دو سال یکبار به‌روز می‌شود. گورمان گفته است که نسل بعدی ایرپاد اپل تاییدیه سلامت FDA را دریافت کرده است و به عنوان یک ابزار شنوایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

اگر این ادعا صحت داشته باشد ایرپاد اپل به میلیون‌ها افراد کم‌شنوا کمک خواهد کرد و احتمالا مشتریان زیادی برای آن پیدا خواهد شد. ایرپادزهای اپل در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردارند اما این محصولات قیمت بالایی داشته و همین موضوع می‌تواند برخی از افراد را از خرید آن‌ها منصرف کند. برای مثال، ایرپادز ۲ و ایرپادز ۳ در حال حاضر به ترتیب با قیمت ۱۲۹ و ۱۶۹ دلار به‌ فروش می‌رسند. ظاهرا همین موضوع باعث شده تا اپل تصمیم به ساخت یک نسخه‌ی ارزان‌تر لایت بگیرد.

اپل در حال حاضر، سه مدل ایرپاد در بازار دارد که شامل ایرپاد ۳، ایرداد پرو ۲ و ایرپاد مکس می‌شوند. اخیرا یک کارشناس گفته بود که نسل‌ بعدی این ایربادها به‌همراه ترک‌پد مجیک و کیبورد مجیک تا سال ۲۰۲۴ مجهز به درگاه USB-C بشوند‌.‌

مینگ چی کو تحلیلگر مطرح حوزه فناوری نیز گفته است که اپل یک کیس شارژ USB-C برای برخی ایرپادهای خود در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل چه برنامه‌هایی در سر دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.