ایرپاد اپل با بروزرسانی جدید عملکردی هوشمندانه‌تر خواهد داشت - تکفارس 
ایرپاد اپل با بروزرسانی جدید عملکردی هوشمندانه‌تر خواهد داشت - تکفارس 

ایرپاد اپل با بروزرسانی جدید عملکردی هوشمندانه‌تر خواهد داشت

سپهر بندزر
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - 23:36
ایرپاد اپل با بروزرسانی جدید عملکردی هوشمندانه‌تر خواهد داشت - تکفارس 

اپل هر ساله، قابلیت‌های جدید نرم افزاری را برای ایرپاد های خود عرضه می‌کند. دو سال گذشته اپل دو قابلیت Conversation Boost و Find my integration را در دسترس کاربران قرار داد و سال گذشته نیز، Spatial Audio و Device Switching به این لوازم جانبی پرفروش اضافه شدند.

شب گذشته، اپل در مراسم ۲۰۲۳ خود، از قابلیت‌های جدیدی مانند: Adaptive Audio پرده برداشت که به شکل هوشمند و در مواقع مختلف، قابلیت کنسل کننده نویز را فعال می‌کند و شفافیت صدا را کاهش و افزایش می‌دهد. Adaptive Audio، به شکل یکپارچه و همراه با کنسل کننده نویز کار می‌کند و به شکل فعال همواره محیط اطراف را بررسی می‌کند تا تجربه شنیداری کاربر را بهبود ببخشد.

ایرپاد اپل

Conversation Awareness نیز به شکل اتوماتیک حالت شفافیت صدا را فعال می‌کند و حجم صدا را حین گوش فرا دادن به موسیقی کاهش می‌دهد تا تمرکز شنونده را روی مکالمه با افراد بگذارد؛ قابلیتی که شرکت‌هایی مانند سونی از آن در ایربادز‌های خود استفاده می‌کنند و زمانیکه مکالمه شما به پایان رسید حجم صدا به حالت قبل باز می‌گردد.

اپل همچنین به کاهش نویزهای موجود در محیط پس زمینه اشاره کرد و به لطف این بروزرسانی، اصوات گوناگون و با صدای بلند دیگر نمی‌توانند شنونده را گمراه کنند و مکالمه شما دچار مشکل نخواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید