تصویر آیفون ۱۵ پرو در یک رنگ قرمز تیره منتشر شد - تکفارس 
تصویر آیفون ۱۵ پرو در یک رنگ قرمز تیره منتشر شد - تکفارس 
تصویر آیفون ۱۵ پرو در یک رنگ قرمز تیره منتشر شد - تکفارس 

تصویر آیفون ۱۵ پرو در یک رنگ قرمز تیره منتشر شد

افشین نوری
۵ اسفند ۱۴۰۱ - 11:48
آیفون ۱۵ پرو

اخیرا رندرهای زیادی از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ فاش شده است و حالا یک تصویر جدید از آیفون ۱۵ پرو منتشر شده که که آن در یک رنگ جدید نشان می‌دهد‌.

ما در این تصویر می‌توانیم آیفون ۱۵ پرو را در رنگ قرمز بسیار تیره ببینیم که کد این رنگ ۴۱۰D0D می‌باشد. این رندر نشان می‌دهد که اپل قصد دارد مدل‌های آیفون ۱۵ پرو را در رنگ‌های متمایز و با قابلیت‌های منحصربه‌فرد معرفی کند. 

بد نیست بدانید که اپل در سال‌های گذشته نیز یک رنگ خاص برای گوشی‌های آیفون عرضه کرده است و برای مثال یک رنگ Pacific Blue  برای سری ایفون ۱۲، یک رنگ Sierra Blue برای سری آیفون ۱۳ و دو رنگ خاص Space Black و Deep Purple را برای سری آیفون ۱۴ ارائه کرده بود. 

بنابراین انتظار می‌رود که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو در یک رنگ منحصربه فرد قرمز تیره ارائه شود و مدل‌های آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس در یک رنگ صورتی خاص با کد رنگ CE3B6C و ابی روشن با کد رنگ 0DB1E2 عرضه شوند. البته این‌ها فعلا در حد شایعه هستند و هنوز چیزی تایید نشده است.

طبق شایعات، اپل امسال احتمالا در همه مدل‌های آیفون ۱۵ از قابلیت جزیره پویا استفاده خواهد کرد و طراحی ناچ را برای همیشه کنار گذاشته خواهد شد. از طرف دیگر امسال احتمالا شاهد استفاده از درگاه USB-C به جای درگاه لایتنیگ خواهیم بود و اپل حتی ممکن است از دکمه‌های لمسی به جای دکمه‌های فیزیکی استفاده کند. 

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید