دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی آفلاین + فیلم آموزش زبان انگلیسی - تکفارس 
دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی آفلاین + فیلم آموزش زبان انگلیسی - تکفارس 

دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی آفلاین + فیلم آموزش زبان انگلیسی

کسری نراقی
۲۴ دی ۱۴۰۱ - 10:00
اهمیت زبان انگلیسی

چرا از تلفن هوشمند یا تبلت خود برای یادگیری و پیشرفت زبان انگلیسی در زمانی که می‌خواهید و در هر کجا که می‌خواهید استفاده نمی‌کنید؟ برنامه‌های موبایلی که به طور خاص برای زبان آموزان در همه سطوح طراحی شده‌اند در دسترس هستند و هرکسی می‌تواند آنچه را که برای آنها مناسب‌تر است پیدا کند. یادگیری زبان یکی از با ارزش‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. راه‌های زیادی برای دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی آفلاین و یادگیری یا بهبود مهارت‌های خود در یک زبان خاص وجود دارد. امروز در این پست قصد داریم یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر شما هم به دنبال برنامه‌ای برای یادگیری زبان انگلیسی هستید تا پایان این پست با ما همراه باشید.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

هر فردی ممکن است بنا به دلایلی مشخص نیازمند یادگیری زبان انگلیسی باشد. امروزه اهمیت زبان انگلیسی بر هیچ کس پوشیده نیست، افراد مختلف از سرتاسر جهان سعی می‌کنند زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود برگزینند و آن را یاد بگیرند. هرجا که بروید، حتی در کشورهای غیر انگلیسی زبان، برای ارتباط با افراد دیگر نیاز به یادگیری زبان انگلیسی خواهید داشت. زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی، بیشترین گویش را در بین مردم جهان دارد؛ که این آمار متعلق به افرادی است که زبان مادری یا زبان دومشان انگلیسی است. افرادی که می‌خواهند در دانشگاه بزرگ یک کشور خارجی به ادامه تحصیل بپردازند، باید بدانند که در این دانشگاه‌ها دروس به زبان انگلیسی ارائه می‌شود. همچنین برای شاغل شدن یک فرد خارجی، اولین شرط در بسیاری از شرکت‌های مهم تسلط به زبان انگلیسی است.

برنامه های کاربردی برای یادگیری انگلیسی

درست است که هیچ چیز جایگزین آموزش حرفه‌ای نمی‌شود که بر اساس سطح و نیازهای شما شخصی سازی شده و برای کمک به شما در دستیابی به هدفتان ساخته شده است. اما، می‌توانید از طریق دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی آفلاین برای پیشرفت سریعتر استفاده کنید.  برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی می‌توانید سریال یا فیلم‌های موجود در یوتیوب تماشا کنید. برخی از افراد علاقه‌ای به دیدن فیلم با زیرنویس فارسی ندارند و ترجیح می‌دهند فیلم‌ها را دوبله تماشا کنند. برای این افراد تماشای فیلم واقعاً جنبه آموزشی نخواهد داشت و نمی‌توانند آن طور که باید از فیلم لذت برده و از آن استفاده کنند. برای حل این مشکل پیشنهاد می‌شود از فیلم‌های آموزشی برای یادگیری زبان استفاده گردد. این فیلم‌ها که همانند کلاس خصوصی هستند، حتی در زمانی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید به کمکتان می‌آیند و می‌توانید به صورت آفلاین از آن‌ها استفاده نمایید. پیشنهاد ما به شما به عنوان منبع آموزشی، استفاده از فیلم‌های آموزش زبان انگلیسی فرادرس است. برای مشاهده سرفصل‌های آموزش بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی آفلاین

امروزه زبان انگلیسی یکی از الزامات کار، تحصیل و روابط است. برای انجام تجارت در محیط بین المللی و همچنین ادامه تحصیل باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم. اما این یادگیری چندان آسان نیست. برای یادگیری زبان باید به مراکز آموزشی مراجعه کنید. دوره‌های زیادی را بگذرانید تا در نهایت بتوانید انگلیسی صحبت کنید. این فرآیند زمان و هزینه زیادی را می‌طلبد. شاید در اولین قدم یادگیری زبان را متوقف کنید. اما ما راه‌های جایگزین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تعداد بی‌شماری از برنامه‌های انگلیسی برای دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی آفلاین وجود دارند که بسته به سطح و نیازهایتان می‌توانند به شما در یادگیری در حین نداشتن اینترنت کمک کنند. در اینجا مجموعه‌ای از برنامه‌ها برای آموزش زبان انگلیسی به صورت آفلاین در تلفن همراه برای اندروید و iOS وجود دارد که به شما در پیشرفت زبان انگلیسی کمک می‌کند.

برنامه Hello English

در اینجا یک برنامه عالی برای کسانی که به دنبال دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی آفلاین و به دنبال بهبود زبان انگلیسی خود هستند وجود دارد که نام آن Hello English است. Hello English تمام جنبه‌های یادگیری زبان از جمله واژگان، ترجمه، گرامر، املا، صحبت کردن و مهارت‌های خواندن را پوشش می‌دهد. با این حال، از قبل باید بتوانید ساختار و الفبای اصلی انگلیسی را درک کنید، این برنامه نمی‌تواند به شما در یادگیری زبان انگلیسی از ابتدا کمک کند. هنگامی که برای اولین بار برنامه را راه اندازی می‌کنید، برای ادامه باید زبان مادری خود را انتخاب کنید.

در این اپ ۲۲ زبان پشتیبانی می‌شود، و مطمئن شوید که یکی از زبان‌های درست را انتخاب کرده‌اید، زیرا برنامه از آن پس به زبان مادری شما کار می‌کند. سپس یک آزمون ۲۰ سوالی دریافت خواهید کرد که برنامه از آن برای ارزیابی سطح فعلی انگلیسی شما استفاده می‌کند. بر اساس نتایج آزمون، دروسی توصیه می‌شود که بیشتر برای شما مناسب باشد. Hello English از بازی‌های تعاملی برای آموزش دروس مختلف انگلیسی استفاده می‌کند و برای باز کردن قفل درس‌های سخت‌تر نیاز به کسب سکه‌های بیشتر خواهید داشت. این برنامه رایگان است و از تبلیغات پشتیبانی می‌کند، اما یک نسخه پریمیوم نیز برای حذف تبلیغات و باز کردن دوره‌های ویژه برای یک هدف خاص وجود دارد.

برنامه فرادرس

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

این برنامه با رویکرد جدید خود در آموزش زبان انگلیسی، طرفداران خاص خود را داراست. اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس، به جای آموزش تعاملی، از فیلم‌های آموزشی تدریس شده توسط اساتید زبان استفاده می‌کند و این روش کمک به سزایی در یادگیری زبان به زبان آموزان می‌کند. از آنجایی که بیشتر افراد به شرکت کردن در کلاس‌های حضوری یا وبینارها عادت کرده‌اند، استفاده از فیلم‌های آموزشی برای این افراد جذاب تر است تا استفاده از آموزش‌های متنی؛ و همین دلیل موجب شده است فرادرس رتبه خوبی در حوزه آموزش‌های آنلاین و آفلاین کسب کند. این اپلیکیشن هر دو نسخه IOS و اندروید را داراست که می‌توانید نسخه اندروید را از گوگل پلی و نسخه IOS را از اپ استورهای ایرانی دریافت نمایید. همچنین می‌توانید برای دانلود و نصب اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس روی لینک زیر کلیک کنید:

برنامه Rosetta Stone

Rosetta Stone یک برنامه یادگیری زبان انگلیسی ساده است که بسیار متفاوت از اکثر برنامه‌های زبان است. به عبارت دیگر، این برنامه سعی می‌کند انگلیسی را به ما بیاموزد، همانطور که اگر بچه بودیم یاد می‌گرفتیم. دارای تمریناتی است که برای کمک به یادگیری لغات اساسی طراحی شده است. هر زبان دارای درس‌های متنوعی است که روزتا استون سال‌ها از آنها استفاده می‌کند. اگر به دنبال یک روش اثبات شده هستید، این راه خوبی است. در پلتفرم خواهید دید که تمامی کلمات، جملات و فایل‌های صوتی به زبان انگلیسی هستند. این یک تجربه همه جانبه است.

برنامه Busuu

Busuu یکی از بهترین برنامه‌های انگلیسی است که امروزه در دسترس است و برای یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی به شدت توصیه می‌شود. این برنامه توسط زبان شناسان طراحی شده است و تعامل انسانی و آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی را ترکیب می‌کند تا به شما کمک کند زبان را سریعتر یاد بگیرید. این اپلیکیشن بیش از ۹۰ میلیون زبان آموز در سراسر جهان دارد. دروس Busuu خواندن، نوشتن، صحبت کردن و املا را شامل می‌شود. با Busuu می‌توانید برای تمرین انگلیسی خود با انگلیسی زبانان صحبت کنید. همچنین می‌توانید برای زبان آموزان انگلیسی بازخورد ارائه دهید یا از زبان آموزان پیشرفته‌تر انگلیسی بازخورد دریافت کنید. دوره آموزش زبان انگلیسی Busuu برای کمک به شما در بهبود تمام مهارت‌های مورد نیاز برای تسلط بر زبان انگلیسی طراحی شده است. حالت Busuu Offline به شما امکان می‌دهد درس‌های خود را دانلود کنید تا از آنها در هر کجا و هر زمان که می‌خواهید لذت ببرید، حتی به صورت آفلاین.

برنامه Learnit

Learnit یکی از بهترین برنامه‌های اندروید برای یادگیری زبان انگلیسی است. با کمک اپلیکیشن Learnit می‌توانید به راحتی زبان انگلیسی را یاد بگیرید و از مکالمه انگلیسی نهایت لذت را ببرید. برنامه Learnit را می‌توان یکی از بهترین برنامه‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی دانست. این نرم افزار اندروید دارای ویژگی‌های زیادی است. با کمک Learnit می‌توانید به راحتی زبان انگلیسی را یاد بگیرید. سطوح مختلف زبان در این اپلیکیشن وجود دارد.

برنامه Learnit

از ابتدایی‌ترین تا پیشرفته‌ترین، همه آنها از جمله مواردی هستند که در این برنامه اندرویدی خواهید آموخت. یکی دیگر از قابلیت‌های این اپلیکیشن اندرویدی آموزش گام به گام است. این موضوع نقش بسزایی در پیشرفت شما دارد. دیگر لازم نیست نگران یادگیری چیزهای دشوار و پیچیده در زبان انگلیسی باشید. با کمک آموزش‌های سطح به سطح می‌توانید این زبان را به راحتی یاد بگیرید. یکی دیگر از قابلیت‌های اپلیکیشن Learnit یادگیری گرامر زبان انگلیسی است. اما یادگیری بدون آزمون تاثیری در پیشرفت شما ندارد. در این اپلیکیشن اندرویدی می‌توانید در آزمون‌های سطوح مختلف شرکت کرده و مهارت‌های خود را محک بزنید. تمرینات جذاب و منحصر به فرد هانگی نقش بسزایی در یادگیری زبان انگلیسی برای شما کاربران عزیز دارد. نگران تلفظ و صحبت کردن به زبان انگلیسی نباشید. در این اپلیکیشن می‌توانید از تمرینات تلفظ و یادگیری نهایت استفاده را ببرید. برای حفظ کلمات می‌توانید از روشی بسیار ساده و آسان به نام جعبه لایتنر استفاده کنید. اگر از کاربران اندروید هستید، می‌توانید همین حالا Learnit را از گوگل پلی دانلود کنید.

مزیت دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی آفلاین

دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی آفلاین و یادگیری آن مزیت‌هایی دارد که در زیر به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد.

فرصت های شغلی

برای بسیاری از مردم، مزایای یادگیری زبان انگلیسی شامل گسترش فرصت های شغلی آنها است، زیرا این زبان بسیار رایج در تجارت استفاده می شود. افرادی که به دو یا چند زبان صحبت می کنند اغلب کاندیدای ایده آل برای مشاغل مسافرتی، تجارت بین المللی یا ترجمه هستند. بسیاری از سازمان‌های دولتی و کارفرمایان که کار با عموم مردم را پیشنهاد می‌کنند، مانند موقعیت‌هایی در اجرای قانون یا مراقبت‌های بهداشتی، اغلب به دنبال نامزدهای چند زبانه هستند.

سفر به کشورهای خارجی

برای هر کسی که علاقه مند به سفر به کشورهایی است که در آنها زبان انگلیسی زبان اصلی یا رایج است، اغلب درک و صحبت کردن با آن ضروری است. در سراسر بریتانیا، ایالات متحده و کانادا، سفر و خرید اغلب با صحبت کردن به این زبان آسان‌تر می‌شود، زیرا بسیاری از افراد ممکن است به زبان دیگری صحبت نکنند. یکی از مهم ترین مزایای یادگیری زبان انگلیسی، امکان کاوش در این مناطق و برقراری ارتباط راحت تر با مردم محلی برای یادگیری مکان ها و رویدادها است.

دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی آفلاین

هنگامی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم یاد می‌گیرید، روش‌های جدیدی برای تفکر و بیان خود چه به صورت شفاهی و چه از طریق کلام نوشتاری یاد می‌گیرید. یادگیری زبان‌های مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا با نحوه کار خود زبان و نحوه استفاده از آن برای برقراری ارتباط با دیگران در انواع محیط‌های اجتماعی، آموزشی و حرفه‌ای، واضح‌تر با هر زبانی ارتباط برقرار کنید. مهاجرت به کشوری که در آن انگلیسی صحبت می‌شود نیز کار را آسان‌تر می‌کند. در حالی که می‌توانید بدون دانستن زبان در یک کشور خارجی پیمایش کنید، اقامت طولانی‌مدت می‌تواند خسته‌کننده و کسل‌کننده باشد اگر اطلاعی نداشته باشید که در اطرافتان چه می‌گذرد. اگر انگلیسی یاد بگیرید، می‌توانید در هر کجای دنیا مستقر شوید، کار کنید یا بازنشسته شوید.

آگاهی از خبرها

انگلیسی در اصل زبان اینترنت است. به شما امکان دسترسی به پورتال‌های خبری مهم، مجلات و نشریات دانشگاهی و وبلاگ‌های شخصی در موضوعات مختلف را می‌دهد. چه برای استفاده شخصی، چه برای مطالعه یا کار، یادگیری زبان انگلیسی به شما امکان دسترسی به داده‌های بیشتری را می‌دهد.

تحقیقات و دانشگاهیان

بسیاری از برجسته ترین و شناخته شده ترین نشریات در سراسر جهان به زبان انگلیسی نوشته و چاپ می شوند. دانش پژوهانی که علاقه مند به انجام تحقیقات در سطح آکادمیک یا کار بر روی پیشرفت های علمی جدید هستند، باید مزایای یادگیری زبان انگلیسی را برای خواندن این نشریات و انتشار آثار خود در نظر بگیرند. انتشار در مجلات معتبر اغلب برای افرادی که مایل به ماندن در دانشگاه هستند مورد نیاز است و توانایی خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی ممکن است برای حفظ چنین موقعیتی ضروری باشد. حتی یادگیری در مورد رویدادهای جاری اغلب نیاز به درک زبان دارد، زیرا بسیاری از نشریات جهانی و وب سایت های خبری از آن استفاده می کنند.

معرفی فیلم های آموزشی زبان خارجی

یکی از بهترین راه‌های یادگیری زبان‌های خارجی به صورت آفلاین و در زمانی که همیشه دسترسی به اینترنت ندارید، دانلود فیلم‌های آموزشی زبان است. با این روش می‌توانید همانند شرکت کردن در کلاس‌های خصوصی، از تدریس اساتید برتر زبان استفاده کنید و در زمان کوتاهی در زبان پیشرفت کنید. یکی از منابعی که آموزش‌های زبان خارجی به زبان فارسی ارائه می‌دهد، فرادرس است که به کمک فیلم‌های آموزشی آن می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، بیشترین پیشرفت را در یادگیری زبان تجربه کنید. در مجموعه آموزش زبان می‌توانید آموزش‌های مربوط به زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ترکی، چینی و چند زبان دیگر را پیدا کنید. برای مشاهده و دریافت آموزش‌ها روی لینک زیر کلیک کنید.

سخن آخر درمورد دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی آفلاین

در این مطلب سعی کردیم اپلیکیشن‌هایی را به شما معرفی کنیم که قابلیت استفاده آفلاین از آموزش‌های آن وجود داشته باشد. در نظر داشته باشید که با آفلاین بودن این اپ‌ها، طبیعتاً حجم برنامه افزایش می‌یابد و نصب آن بر روی گوشی‌های ضعیف ممکن است اختلال به وجود آورد. به همین دلیل بیشتر اپلیکیشن‌ها در حال حاضر نیمه آفلاین هستند و به شما نیز پیشنهاد می‌شود از این دست اپلیکیشن‌ها استفاده نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید