فاش شد: پیکسل ۸ پرو مجهز به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک خواهد بود - تکفارس 
فاش شد: پیکسل ۸ پرو مجهز به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک خواهد بود - تکفارس 
فاش شد: پیکسل ۸ پرو مجهز به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک خواهد بود - تکفارس 

فاش شد: پیکسل ۸ پرو مجهز به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک خواهد بود

افشین نوری
۴ آبان ۱۴۰۱ - 12:49
گوگل پیکسل 7 پرو

گوگل ظاهرا در حال توسعه نسل بعدی سری پیکسل خود است که پیکسل ۸ نام خواهد داشت و حالا اطلاعاتی درباره مدل پرو آن منتشر شده است.

امروز اخباری درباره یک گوشی پیکسل مرموز به نام پیکسل G10 منتشر شد که هنوز مشخص نیست عضوی از سری پیکسل ۷ خواهد بود یا سری پیکسل ۸؛ اما یک افشاگر مطرح به نام Kuba Wojciechowski فاش کرده است که گوگل در گوشی آینده پیکسل ۸ پرو از یک سنسور اثر انگشت اولتراسونیک استفاده خواهد کرد. در حال خاضر کاربران برخی مدل‌های پیکسل با مشکل سنسور اثر انگشت مواجه هستند و از سرعت پایین آن شکایت کرده‌اند. 

مطالب مرتبط:

حالا به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد این مشکل را با بکارگیری یک سنسور اثر انگشت اولتراسونیک برطرف کند‌. ظاهرا این سنسور ساخت شرکت کوالکام خواهد بود و عملکرد بسیار سریعی خواهد داشت. در حال حاضر، شرکت‌های مختلفی مثل سامسونگ و ویوو از سنسور اولتراسونیک در گوشی‌های خود استفاده می‌کند و حالا گوگل می‌خواهد که به رقابت آن‌ها برود. گفته می‌شود این سنسور حتی قادر به تشخیص انگشت خیس و روغنی نیز خواهد بود و در ضمن امنیت بسیار بالایی خواهد داشت.

 ‌البته سای مشخصات گوشی پیکسل ۸ پرودر حال حاضر معلوم‌ نیست و شاید گوگل از تراشه تنسور ۳ در آن استفاده بکند. این تراسه احتمآ توسط سامسونگ ساخته خواهد شد و عملکرد بهتری نسبت به تنسور ۲ خواهد داشت.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید