فاش شد: مصرف باتری پیکسل ۷ پرو فاجعه بار است - تکفارس 
فاش شد: مصرف باتری پیکسل ۷ پرو فاجعه بار است - تکفارس 

فاش شد: مصرف باتری پیکسل ۷ پرو فاجعه بار است

افشین نوری
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - 08:07
گوگل پیکسل 7 پرو

گوگل اخیرا سری پیکسل ۷ را با بهبودهای خوبی نسبت به سری پیکسل ۶ معرفی کرد و حالا فروم توسعه‌دهندگان XDA فاش کرده است که نمایشگر پیکسل ۷ پرو بیش از هر گوشی دیگری انرژی مصرف می‌کند و همین موضوع باعث تخلیه سریع باتری این گوشی می‌شود‌.

گوگل در مراسم معرفی سری پیکسل ۷ گفت که این سری شارژدهی بهتری نسبت به سری پیکسل ۶ خواهد داشت اما حالا مشخص شده است که اینگونه نیست و نمایشگر این گوشی‌ها می‌تواند مصرف انرژی آن‌ها را بالا ببرد. 

مطالب مرتبط:

یکی از توسعه‌دهندگان XDA ظاهرا متوجه شده است که باتری گوشی پیکسل ۷ پرو او به‌محض افزایش روشنایی نمایشگر، در عرض ۱۵ دقیقه به میزان ۱۰ درصد افت کرد. او با پرس‌وجو متوجه شد که سایر توسعه‌دهندگان نیز به چنین مشکلی برخورد کرده‌اند‌. البته طبیعی است که با افزایش روشنایی نمایشگر گوشی مصرف باتری آن افزایش یابد اما این موضوع در مورد پیکسل ۷ پرو شدیدتر بوده است. 

توسعه‌دهندگان XDA با تست کردن چندین دستگاه دیگر  متوجه شدند که وقتی روشنایی نمایشگر پیکسل ۷ پرو روی ۶۰۰ نیت تنظیم می‌شود باتری آن ۳.۵ تا ۴ وات شارژ مصرف می‌کند‌ این در حالیست که پیکسل ۶ پرو ۲.۹ وات و گلکسی S22 اولترا ۲ وات مصرف می‌کند‌. از طرفی، پیکسل ۶ پرو در روشنایی ۸۰۰ نیت به مصرف باتری ۴ وات می‌رسد. 

همچنین با تنظیم کردن روشنایی پیکسل ۷ پرو روی ۱۰۰۰ نیت میزان مصرف باتری آن به ۶ وات می‌رسد که ۵۰ درصد بیشتر از مصرف ۴ واتی باتری گلکسی S22 اولترا در همان روشنایی است. 

اگر این نتایج درست باشد بنابراین باید بگوییم که پیکسل ۷ پرو یکی از ضعیف‌ترن گوشی‌ها در بخش مصرف باتری است و باید متتظر بمانیم و ببینیم که واکنش گوگل نسبت به این موضوع چه خواهد بود. 

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.