گوگل روی یک گوشی مرموز به نام پیکسل G10 کار می کند - تکفارس 
گوگل روی یک گوشی مرموز به نام پیکسل G10 کار می کند - تکفارس 
گوگل روی یک گوشی مرموز به نام پیکسل G10 کار می کند - تکفارس 

گوگل روی یک گوشی مرموز به نام پیکسل G10 کار می کند

افشین نوری
۴ آبان ۱۴۰۱ - 08:38
گوگل

گوگل اخیرا سری پیکسل ۷ را با قابلیت‌های جدیدی معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار روی مدل‌های دیگری نیز است. یکی از این گوشی‌ها پیکسل فولد و دیگری احتمالا پیکسل ۷a است. اما یک گوشی مرموز دیگری نیز امروز فاش شده است.

طبق یک گزارش جدید، گوگل در حال توسعه یک گوشی جدید با نام رمزی G10 است‌ که ظاهرا ابعاد نمایشگر آن ۱۵۵ در ۷۱ میلیمتر و رزولوشن آن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. سایز این نمایشگر احتمالا هم‌اندازه نمایشگر پیکسل ۷ پرو یعنی ۶.۷ اینچی خواهد بود. 

ضمنا طراحی پیکسل G10 بسیار شبیه به گوشی‌های سری پیکسل ۷ خواهد بود و گوشه‌های گرد و بریدگی ناچ مرکزی خواهد داشت. طبق اطلاعات امروز، نمایشگر G10 توسط شرکت چینی BOE ساخته خواهد شد و از یک سنسور اثر انگشت کوالکام استفاده خواهد کرد‌.

مطالب مرتبط:

سایر مشخصات این گوشی مرموز هنوز مشخص نیست و ما فعلا نمی‌دانیم که این گوشی عضوی از سری پیکسل ۷ خواهد بود یا سری پیکسل ۸. همانطور که گفته شد اخیرا اطلاعاتی درباره دو گوشی دیگر گوگل با نام‌های رمزی Felix و Lynx فاش شده است که اولی احتمالا همان پیکسل فولد و دومی احتمالا پیکسل ۷a یا پیکسل ۷ مینی و شاید هم پیکسل ۷ اولترا باشد‌.

در هرحال، به نظر می‌رسد گوگل به فکر ساخت گوشی‌های بیشتری برای کسب سهم بیشتر از بازار گوشی هوشمند است.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید