شیائومی بند ۷ پرو معرفی شد - تکفارس 
شیائومی بند ۷ پرو معرفی شد - تکفارس 
شیائومی بند ۷ پرو معرفی شد - تکفارس 

شیائومی بند ۷ پرو معرفی شد

افشین نوری
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - 07:37
شیائومی بند ۷ پرو

یائومی در کنار سری ۱۲S که شامل ۱۲S استاندارد، ۱۲S پرو و ۱۲S اولترا می‌شوند از ساعت هوشمند شیائومی بند ۷ پرو نیز رونمایی کرد که مشخصات آن به شرح زیر است.

مشخصات شیائومی بند ۷ پرو 

بند ۷ پرو از نظر طراحی، بیشتر از آنکه شبیه به یک مچ‌بند هوشمند باشد شبیه به یک ساعت هوشمند است و از یک نمایشگر ۱.۶۴ اینچی AMOLED با وضوح ۴۵۶ در ۲۸۰ پیکسل بهره می‌برد. این نمایشگر دارای تراکم پیکسلی ۳۲۶ppi و قابلیت همیشه‌روشن است و می‌تواند روشنایی خودش را به‌طور خودکار تنظیم کند. 

شیائومی بند ۷ پرو

شیائومی برای این ساعت بیش از ۱۸۰ واچ‌فیس جدید ارائه کرده است و قابلیت‌های سلامت آن شامل کنترل ضربان قلب به‌طور ۲۴ ساعته، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و پایش خواب می‌شوند. این ساعت می‌تواند وضعیت خواب شما را در سه حالت خواب آرام، عمیق و REM کنترل کند. 

می بند ۷ پرو در بخش تناسب اندام دارای بیش از ۱۱۷ حالت تمرینی و ۱۴ حالت ورزشی حرفه‌ای است و امکان رقابت شما با دوستا‌تان را در این بخش فراهم خواهد کرد. شما می‌توانید کالری مصرفی یا تعداد قدم‌هایتان را با دوستان‌تان مقایسه کنید و مدال دریافت کنید.‌

بند ۷ پرو مجهز به یک باتری ۲۳۵ میلی‌آمپرساعتی است که با یک بار شارژ می‌تواند به مدت ۱۲ روز در استفاده عادی و ۶ روز در استفاده سنگین دوام بیاورد. قابلیت‌های ارتباطی این ساعت شامل بلوتوث ۵.۲، اتصال NFC و پشتیبانی از GNSS می‌شوند و استاندارد ضدآب ۵ATM نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

شیائومی بند ۷ پرو

قیمت و زمان عرضه 

شیائومی بند ۷ پرو‌ هم‌اکنون در چین به قیمت ۵۷ دلار عرضه شده و قرار است به‌زودی در بازارهای جهانی هم فروخته شود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید