ویوو ایکس فولد و ایکس نوت از DisplayMate نمره عالی +A را دریافت کردند - تکفارس 
ویوو ایکس فولد و ایکس نوت از DisplayMate نمره عالی +A را دریافت کردند - تکفارس 

ویوو ایکس فولد و ایکس نوت از DisplayMate نمره عالی +A را دریافت کردند

مهدی حلوائی
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - 22:16
ویوو ایکس فولد

ویوو این هفته گوشی تاشوی ایکس فولد و ۷ اینچی ایکس نوت را به بازار عرضه می‌کند. این دو گوشی حالا از وب‌سایت DisplayMate نمره‌ی کامل +A را دریافت کرده‌اند.

ویوو ایکس فولد از نمایشگر داخلی LTPO با نرخ متغیر ۱۲۰ هرتز بهره برده و ویوو در این نمایشگر از پنل E5 سامسونگ و شیشه‌ی فوق باریک (UTG) شرکت شات (Schott) استفاده کرده است. نمایشگر ۷ اینچی گوشی ویوو ایکس نوت نیز از متریال مشابهی ساخته شده‌ است. ظاهراً ویوو در نمایشگر ایکس فولد از لایه‌ی ضدبازتابی استفاده کرده که در محیط‌های روشن، کنتراست آن افزایش پیدا می‌کند. همچنین حداکثر میزان روشنایی نمایشگر ۸ اینچی (۱۰.۹ اینچ پس از بازشدن) این گوشی نیز ۱۰۹۲ نیت است.

نمایشگر ویوو ایکس فولد از فضای رنگ sRGB تا ۱۴۲ درصد و از فضای DCI-P3 تا ۱۱۳ درصد پشتبانی می‌کند و به‌طور کلی از دقت رنگ بالایی برخوردار است. در طرف دیگر، حداکثر میزان روشنایی ویوو ایکس نوت ۱۴۲۶ نیت بوده است. گوشی تاشوی ویوو موفق شد تا با ثبت ۱۹ رکورد به نمره‌ی کامل +A دست پیدا کند و ویوو ایکس نوت نیز با ثبت ۱۶ رکورد این نمره را دریافت کرد.

نظر شما در مورد ویوو ایکس فولد چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی توان رقابت با تاشوهای شرکت سامسونگ را دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید