شیائومی در حال کار روی یک گوشی تاشو با دوربین کشویی است - تکفارس 
شیائومی در حال کار روی یک گوشی تاشو با دوربین کشویی است - تکفارس 
شیائومی در حال کار روی یک گوشی تاشو با دوربین کشویی است - تکفارس 

شیائومی در حال کار روی یک گوشی تاشو با دوربین کشویی است

افشین نوری
۴ اسفند ۱۴۰۰ - 15:39
شیائومی

شیائومی اخیرا پتنتی به ثبت رسانده است که اشاره به یک گوشی تاشو جدید با دوربین سلفی کشویی دارد. به این ترتیب، کاربران قادر به تجربه‌ی یک نمایشگر تمام‌صفحه در این گوشی تاشو خواهند بود.

تصاویر موجود در این پتنت نشان می‌دهند که گوشی مذکور دا ای دو نمایشگر خواهد بود که نمایشگر بزرگتر به سمت داخل خم خواهد شد و نمایشگر ثانویه در قسمت بیرونی گوشی قرار خواهد داشت. قاب پشتی همچنین میزبان سه دوربین خواهد بود.

شیائومی

در تصاویر پتنت، هیچ سوراخی در جلوی گوشی برای دوربین سلفی دیده نمی‌شود و هیچ نشانه‌ای از دوربین سلفی زیر نمایشگر نیز در این تصاویر وجود ندارد. لذا همانطور که گفته شد برای دوربین سلفی این گوشی از یک مکانیزم کشویی یا پاپ‌آپ استفاده خواهد شد. ضمنا به نظر می‌رسد که این گوشی تاشو مجهز به دو دوربین سلفی خواهد بود.

مطالب مرتبط:

از طرفی به نظر می‌رسد که شیائومی برای این گوشی تاشو خود از باتری‌های بزرگتری استفاده خواهد کرد تا شارژدهی گوشی را بالا ببرد. در هر حال، این گوشی تاشو فعلا در حد یک پتنت است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که شیائومی برای معرفی این گوشی خاص چه فکرهایی در سر دارد.

نظر شما درباره طراحی و شکل ظاهری این گوشی تاشو چیست؟ آیا فکر می‌کنید دوربین سلفی کشویی برای این گوشی مناسب باشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید