تست سقوط از ارتفاع گلکسی S22 اولترا [تماشا کنید] - تکفارس 
تست سقوط از ارتفاع گلکسی S22 اولترا [تماشا کنید] - تکفارس 
تست سقوط از ارتفاع گلکسی S22 اولترا [تماشا کنید] - تکفارس 

تست سقوط از ارتفاع گلکسی S22 اولترا [تماشا کنید]

افشین نوری
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - 15:00
سامسونگ گلکسی S22

سامسونگ اخیرا از سری گلکسی S22 خود رونمایی کرد و همانطور که می‌دانید این سری از پوشش بسیار مقاوم گوریلا گلس ویکتوس پلاس بهره می‌برد و دارای آلیاژ آلومینیومی خاصی برای مقاومت بیشتر است. حالا برای دانستن عملکرد واقعی گوشی گلکسی S22 اولترا در سقوط از ارتفاع، یک کانال یوتیوبی به نام PBK ویدیویی از این تست منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

در این تست، گوشی گلکسی S22 اولترا بدون هیچ قاب محافظی از یک ارتفاع استاندارد روی یک سطح بتنی سقوط می‌کند.

همانطور که می‌دانید گلکسی S22 اولترا به‌خاطر طراحی خاصی که دارد هیچ ماژول دوربین جداگانه‌ای در قاب پشتی خود ندارد و همین موضوع باعث شده تا اولین جایی که در تست سقوط این گوشی آسیب ببیند دوربین فوق عریض آن در قسمت بالا باشد. بنابراین به نظر می‌رسد که برای محافظت دوربین‌های این گوشی نیاز به کیس‌های خاصی برای محافظت از هر کدام از دوربین‌های آن خواهد بود.

مطالب مرتبط:

نقطه ضعف بعدی گلکسی S22 اولترا نمایشگر انحنادار آن است که همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید گوشه‌های آن هنگام سقوط از ارتفاع، بیشترین آسیب را دیده‌اند.

در هر حال، این تست‌ها نشان می‌دهند که گلکسی S22 اولترا دارای ضعف‌های اساسی در طراحی خود است و حتی در سقوط از یک ارتفاع استاندارد نیز دچار آسیب جدی می‌شود. لذا حتما توصیه می‌شود در صورتی که قصد خرید این گوشی را دارید یک محافظ خوب و مقاوم نیز برای آن تهیه کنید.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید