آیفون ۱۴ موردانتظارترین گوشی ۲۰۲۲ است - تکفارس 
آیفون ۱۴ موردانتظارترین گوشی ۲۰۲۲ است - تکفارس 
آیفون ۱۴ موردانتظارترین گوشی ۲۰۲۲ است - تکفارس 

آیفون ۱۴ موردانتظارترین گوشی ۲۰۲۲ است

افشین نوری
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - 20:55
آیفون ۱۴

موسسه Mozillion در جدیدترین مطالعه خود موردانتظارترین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۲ را معرفی کرده است. طبق این مطالعه، آیفون ۱۴ اپل که قرار است در سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی شود موردانتظارترین گوشی امسال است. این گوشی در طول یک سال گذشته بیش از ۱ میلیون بار جستجو شده که این عدد دو برابر جستجوهای انجام شده درباره گلکسی S22 سامسونگ است.

نکته جالب اینکه، آیفون SE 3 با ۲۸۵ هزار جستجو در رده سوم قرار گرفته است. این آیفون یک مدل اقتصادی است و قرار است در ماه مارس امسال معرفی بشود. مدل‌های ساخت شرکت‌های چینی نیز در لیست موردانتظارترین گوشی‌های امسال به چشم می‌خورند و ویوو V23 و شیائومی ۱۲ در پنج‌ تای اول قرار گرفته‌اند. نکته جالب‌ دیگر اینکه، فقط دو گوشی‌ تاشو در ۲۰ تای اول قرار گرفته‌اند که عبارتند از اوپو فایند N و گوکل پیکسل فولد.

آیفون ۱۴

در مورد سری آیفون ۱۴ بد نیست بدانید که به‌غیر از مدل استاندارد، بقیه مدل‌های آن احتمالا طراحی کاملا متفاوتی نسبت به مدل‌های آیفون ۱۳ خواهند داشت. مشخصه اصلی این مدل‌ها وجود یک سوراخ ناچ در بالای نمایشگر آن‌ها خواهد بود و ضمنا بهبودهایی در بخش دوربین و پردازنده آن‌ها ایجاد خواهد شد.

لن لسون، موسس Mozillion، در رابطه با این مطالعه گفته است:

هرچند اپل و سامسوتگ مححوبیت زیادی در بین مشتریان دارند اما برندهایی مثل ویوو، اوپو و شیائومی‌ها نیز تقاضای زیادی در بین مشتریان پیدا کرده‌اند و این موضوع در نوع خود بسیار جالب‌توجه است.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید