رندرهای سامسونگ گلکسی A53 5G فاش شد - تکفارس 
رندرهای سامسونگ گلکسی A53 5G فاش شد - تکفارس 
رندرهای سامسونگ گلکسی A53 5G فاش شد - تکفارس 

رندرهای سامسونگ گلکسی A53 5G فاش شد

افشین نوری
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - 09:34
گلکسی A53 5G

سامسونگ اوایل امسال گوشی گلکسی A52 را معرفی کرد که یک گوشی میان‌رده ۵G بود و قرار است در آینده نزدیک از مدل جایگزین این گوشی یعنی گلکسی A53 5G رونمایی کند. حالا رندرهای گلکسی A53 5G فاش شده‌اند که دید بهتری از آن در اختیار ما قرار می‌دهند.

طبق این رندرها که کانال OnLeaks با همکاری وب‌سایت Digit آن‌ها را منتشر کرده است، گلکسی A53 5G مثل مدل قبلی خود مجهز به نمایشگر هول پانچ و سیستم دوربین چهارگانه خواهد بود.

مطالب مرتبط:

ما در این رندرها همچنین می‌توانیم یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و یک درگاه USB C را نیز ببینیم. به‌گفته وب‌سایت Digit گلکسی A53 5G دارای ضخامتی برابر ۸.۱۴ میلیمتر خواهد بود و ۹.۷۳ میلیمتر عرض خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود این گوشی از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی امولد و یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره ببرد و مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G گردد. ظاهرا گلکسی A53 5G هیچ نسخه ۴G نخواهد داشت.

مدل قبلی این گوشی یعنی گلکسی A52 دارای مشخصات نسبتا خوبی بود که از آن جمله می‌توان به نمایسگر ۶.۵ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافطه داخلی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات و سبستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3.1 اشاره کرد.

سیستم دوربین پشت این گوشی هم شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۵ مکاپیکسلی اشاره کرد. ضمنا این گوشی دارای حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر بوده و از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند.

منبع: ۹۱Mobiles

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید