۶ موس بی سیم گیمینگ برتر ۲۰۲۱ - تکفارس 
۶ موس بی سیم گیمینگ برتر ۲۰۲۱ - تکفارس 
۶ موس بی سیم گیمینگ برتر ۲۰۲۱ - تکفارس 

۶ موس بی سیم گیمینگ برتر ۲۰۲۱

مهدی حلوائی
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - 09:00
۶ موس برتر بی‌سیم گیمینگ ۲۰۲۱

استفاده از یک موس گیمینگ عالی مطمئناً توانایی‌های شما را افزایش نخواهد داد اما حسگر دقیق و باتری با طول عمر بالای این محصولات قطعاً جلسات گیمینگ شما را آسان‌تر می‌کند. در این مقاله به بررسی بهترین موس‌های بی‌سیم مخصوص بازی در سال ۲۰۲۱ خواهیم پرداخت.

موس لاجیتک G502

Logitech G502

G502 یکی از پرطرفدارترین موس‌های گیمینگ شرکت لاجیتک بوده و دقت بالا، کیفیت ساخت عالی و ویژگی‌های مختلف تنها بخشی از دلایل محبوبیت بالای این موس است. این موس از قابلیت اختصاصی هایپر اسکرولینگ (Hyperscrolling)، باتری قابل شارژ و دکمه‌های قابل شخصی‌سازی مختلف استفاده کرده است.

مطالب مرتبط:

همچنین وزن این موس نیز قابل تنظیم بوده اما شما می‌توانید به جای این قابلیت، از سیستم پاورپلی لاجیتک استفاده کرده که در هنگام اجرای بازی موس را به‌صورت خودکار شارژ می‌کند. شما می‌توانید با پرداخت ۱۵۰ دلار به یکی از بهترین موس‌های گیمینگ موجود در بازار دسترسی داشته باشید.

موس هایپر ایکس پالس فایر دارت

HyperX Pulsefire Dart

محصولات شرکت هایپرایکس به دوام بالای خود شهرت دارند و موس پالس فایر دارت نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. به‌ادعای هایپرایکس در بدنه‌ی این موس از چرم مصنوعی استفاده شده که در طولانی‌مدت دست شما را خسته نمی‌کند. به جز این مورد، نکته‌ی خاص دیگری در این موس به چشم نمی‌خورد اما توجه داشته باشید که حسگر Pixart 3389 آن دقت بالایی داشته و از سرعت مناسبی برخوردار است. عمر باتری ۵۰ ساعتی و قابلیت شارژ بدون سیم از دیگر ویژگی‌های پالس فایر دارت است.

موس اچ پی اومن فوتون

HP Omen Photon

اگرچه موس اومن فوتون اچ پی کمی کوچک به‌نظر می‌رسد اما قابلیت شخصی‌سازی قطعات آن در کمتر موس بدون سیمی مشاهده شده و تجربه‌ی بی‌نظیری را به همراه داشته است. این موس با هر دو دست قابل استفاده بوده و اچ پی قطعات آن را به‌صورت جداگانه درون جعبه قرار داده تا شما موس را براساس سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنید.

ترکیب این ویژگی با اپلیکیشن شخصی‌سازی اومن کامند سنتر (Omen Command Center) نیز گزینه‌های شخصی‌سازی بیشماری را در اختیار شما قرار می‌دهد. این موس ۱۵۰ دلاری از نظر عملکرد نیز عالی بوده و مشکل خاصی در آن مشاهده نشده است. باتری این موس تا ۷۰ ساعت شارژ نگه داشته و از قابلیت شارژ بدون سیم Qi نیز پشتیبانی می‌کند.

موس Corsair Dark Core RGB Pro SE

Corsair Dark Core RGB Pro SE

موس Corsair Dark Core RGB Pro SE یکی دیگر از موس‌های گیمینگ محبوب بازار است. قسمت سمت راست این محصول همانند موس اومن فوتون قابل شخصی‌سازی بوده و اپلیکیشن اختصاصی iCUE آن نیز امکان شخصی‌سازی گزینه‌هایی مانند رنگ نور و عملکرد کلیدها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

متاسفانه شارژ این موس کمی زودتر از حالت استاندارد خالی می‌شود اما درگاه USB-C و شارژ بدون سیم Qi این مشکل را تا حدودی برطرف کرده‌اند. پیشنهاد می‌شود زمانی که از این موس استفاده نمی‌کنید، آن را شارژ کرده تا هنگام بازی با مشکلی مواجه نشوید. خوشبختانه به جز این مورد، مشکل خاصی در این موس مشاهده نشده و در واقع سرعت و دقت آن نیز بسیار بالا می‌باشد. قیمت ۸۰ تا ۹۰ دلاری این محصول نیز یکی از نکات مثبت اصلی آن محسوب می‌شود.

موس SteelSeries Aerox 3 Wireless

SteelSeries Aerox 3 Wireless

اگر شما هم به‌دنبال موس بدون سیم فوق سبک هستید، SteelSeries Aerox 3 بهترین گزینه‌ی موجود در بازار است. معمولاً موس‌های بدون سیم به علت استفاده از باتری‌های بزرگ، وزن سنگینی دارند اما این موس تنها ۶۸ گرم وزن داشته و PTFE استفاده‌شده در زیر آن نیز حرکت‌پذیری آن را بهبود بخشیده است.

Aerox 3 اولین موس گیمینگ بدون سیمی است که گواهی IP54 را دریافت کرده و در برابر آب و گرد و غبار مقاومت نسبی دارد. همچنین حسگر این موس با همکاری Pixart ساخته شده و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

موس لاجیتک G604

Logitech G604

لاجیتک G604 دارای شش دکمه‌ی قابل شخصی‌سازی بوده و در بین گیمرهای بازی‌های MOBA و MMO از محبوبیت بالایی برخوردار است. این دکمه‌ها وظایفی که در بازی بر عهده کلیدهای ترکیبی روی صفحه کلید است را اجرا کرده و کار را برای شما آسان می‌کنند. علاوه بر این، لاجیتک در این موس از فناوری اختصاصی هایپراسکرولینگ استفاده کرده و دو کلید اضافی را به آن اضافه کرده است.

عمر باتری این موس ۲۵۰ ساعت بوده و دقت حسگر آن ۲۵ هزار DPI است. بدون شک قابلیت شخصی‌سازی ۹ دکمه‌ی این موس مهم‌ترین ویژگی آن بوده که آن را به یکی از بهترین موس‌های گیمینگ بی‌سیم مخصوص بازی‌های MMO و MOBA تبدیل کرده است.

نظر شما در مورد موس‌های معرفی‌شده در این مقاله چیست؟ به‌نظر شما بهترین موس گیمینگ موجود در بازار کدام است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید