شرکت Formify می خواهد ماوس های سه بعدی با استفاده از تصویر دستان شما پرینت کند - تکفارس 
شرکت Formify می خواهد ماوس های سه بعدی با استفاده از تصویر دستان شما پرینت کند - تکفارس 

شرکت Formify می خواهد ماوس های سه بعدی با استفاده از تصویر دستان شما پرینت کند

افشین نوری
۳ فروردین ۱۴۰۲ - 12:54
ماوس

تکنولوژی با سرعتی بی‌نظیر و خیره‌کننده در حال پیشرفت و توسعه است و دنیای اطراف‌مان را تغییر می‌دهد. امروزه به‌لطف حضور اینترنت و گجت‌های هوشمند طیف وسیعی از کارها با کم‌ترین زحمت ممکن و حدقل هزینه انجام می‌شود. خوش‌بختانه شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه فن‌آوری هر روز محصولات یا خدمات جدیدی به بازار ارائه می‌دهند که تغییر سبک زندگی انسان‌ها را در پی دارد.

در این بین می‌توان از پرینترهای سه‌بعدی به عنوان یک فناوری جدید نام برد. با کمک این دستگاه می‌توانید حتی گجت‌های بزرگی را مثل ماشین‌ها پرینت کنیم. در حقیقت باید طرح دل‌خواهتان را در اختیار پرینتر بگذارید تا بعد از مدتی ایده شما به یک محصول واقعی تبدیل شود.

حالا شرکت Formify قصد دارد نوعی خاصی از ماوس گیمینگ تولید کند که براساس تصویر دستان شما به‌صورت سه بعدی پرینت خواهد شد. برای انجام این کار قرار است از یک الگوریتم یادگیری ماشین پیشرفته برای آنالیز کردن سایز، شکل و کانتورهای دستان شما استفاده شود که شامل جزئیاتی مثل طول و عرض انگشتان‌تان خواهد بود.

بعد از جمع‌آوری این اطلاعات، از یک پرینت سه بعدی خاص موسوم به MJF برای تولید ماوس مذکور استفاده خواهد شد. محصول تولید شده قرار است در مدت زمان مشخص به درب منزل کاربران ارسال شود تا از این ماوس گینیمگِ بسیار راحت و دقیق در انجام بازی‌های مختلف استفاده کنند.

ماوس

شرکت Formify گفته است که این ماوس‌ها مجهز به سنسور اپتیکی PixArt 3395، سطح بسیار صاف و دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی خواهند بود. این ماوس‌ها همچنین یک درگاه USB-C برای شارژ کردن خواهند داشت، هرچند که سایر مشخصات آن‌ها مثل دوام باتری‌شان هنوز مشخص نیست.

این شرکت قرار است برای تولید این ماوس‌ها مبلغی به میزان ۳۰ هزار دلار جمع آوری کند و انتظار می‌رود که قیمت اولیه آن‌ها ۱۳۸ دلار باشد. این ماوس‌ها احتمالا دسامبر ۲۰۲۳ وارد بازار خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید