سرور سه مدرسه خصوصی هالیوود هک شده است - تکفارس 
سرور سه مدرسه خصوصی هالیوود هک شده است - تکفارس 

سرور سه مدرسه خصوصی هالیوود هک شده است

حامد شهرزاد
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 20:28
hollywood

طی یک سری حملات سایبری، سرورهای چندین مدرسه برتر خصوصی در هالیوود لس‌آنجلس طی هفته‌های اخیر هک شده است و اطلاعات محرمانه معلمان و اطلاعات تماس والدین نیز هک شده و در اختیار هکرها قرار گرفته است.

به گفته «هالیوود ریپورتر»، این حملات که به‌تازگی رخ داده است، از الگوی مشخصی پیروی می‌کنند. در تمام حالت‌های اتفاق افتاده، هکرها یا گروه‌های هکری تعداد زیادی ایمیل حاوی اسناد حقوق کارمندان را برای والدین و دانش آموزان ارسال می‌کنند. این ایمیل‌ها حاوی جملات مربوط به نژادپرستی و تبعیض جنسی و مسائلی از این قبیل است. به نظر می‌رسد که حداقل در یک مورد، عقاید هکرها به این صورت بوده است که معلمان سفیدپوست باید حقوق بیشتری را نسبت به دیگر معلمان رنگین‌پوست دریافت کنند.

یک منبع صریحاً در مورد این موضوع به خبرنگاران گفت که به نظر می‌رسد تمام انگیزه و هدف هکرها از این اقدامات، علاوه بر سرقت اطلاعات مهم و محرمانه معلمان و والدین دانش آموزان، تفرقه پراکنی و نشر مطالب نامناسب، نژادپرستانه و حاوی مسائل تبعیض جنسیتی بوده است.

فرزندان ستاره‌های هالیوود در این مدارس مشغول به تحصیل هستند

هک مدرسه هالیوود

اعضای انجمن یک مدرسه که اطلاعات مذکور را دریافت کردند، گزارش دادند که در برخی موارد، پیام‌های هکرها به‌عنوان دعوت‌نامه‌های دوستی سازمان‌دهی شده است و حداقل در یک مورد، یکی از مشهورترین والدین مدرسه در عنوان موضوع آن ایمیل استفاده شده است. ذکر این نام برای جلب توجه خوانندگان و کسانی که این یادداشت را دریافت کرده‌اند، بوده است.

همان‌طور که گزارش‌های مختلفی این مطلب را منتشر کرده‌اند، سه مدرسه هک شده یعنی مرکز آموزش ابتدایی هالیوود غربی، مدرسه کاسورپ سانتا مونیکا و مدرسه ویندزور مالوزا، دارای دانش‌آموزانی از فرزندان بهترین مدیران موجود در هالیوود و برجسته‌ترین ستاره‌ها تشکیل شده‌اند. به‌منظور محافظت از حریم خصوصی افراد زیر سن قانونی، خبرنگار از افشای هویت دانش آموزان در مدرسه خودداری کرد، اما فارغ‌التحصیلان این مرکز شامل بازیگرانی مانند جونا هیل و مگی جیلنهال، وندل وند ویندوارد لیست زو کازان و جیسون شوارتزمن به‌عنوان دانش‌آموختگان این مدارس هستند.

شخصی که درخواست کرد تا نامش فاش نشود، به خبرنگاران گفت که هر دو مقام مربوط به سازمان های خصوصی اجرای قانون و فدرال ایالات متحده آمریکا، تحقیق در مورد این موضوع را آغاز کرده‌اند و اف بی آی هم‌اکنون در حال تحقیق در مورد مشخص کردن اهداف، روش و عاملان این حمله است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.