سامسونگ Health برای دستگاه های قدیمی این شرکت به روز نخواهد شد - تکفارس 
سامسونگ Health برای دستگاه های قدیمی این شرکت به روز نخواهد شد - تکفارس 

سامسونگ Health برای دستگاه های قدیمی این شرکت به روز نخواهد شد

محمدحسین فرقانی
۷ اسفند ۱۳۹۹ - 20:30
سامسونگ Health برای دستگاه های قدیمی این شرکت به روز نخواهد شد - تکفارس 

شرکت سامسونگ اخیراً به‌صورت محتاطانه به کاربران برنامهٔ Health خود اخطاری در رابطه با قطع دسترسی آن‌ها از این برنامه داده؛ به‌طوری که اگر به‌زودی دستگاه قدیمی خود را به نسخه‌های گلکسی جدیدتر ارتقا ندهند، ممکن است برخی از قابلیت‌های این برنامه را از دست بدهند.

با استناد بر اسکرین‌شاتی که توسط سام‌موبایل (SamMobile) منتشر شد، از بیست و سوم مارس (آغاز سال شمسی جدید) برنامهٔ Samsung Health روی سیستم‌عامل اندروید ۷ و نسخه‌های قدیمی‌تر آن، دیگر قابل استفاده نخواهد بود. آن‌هایی که از تبلت‌ها یا گوشی‌های هوشمند گلکسی قدیمی استفاده می‌کنند، برای ادامهٔ بهره‌بریشان از این برنامه، یا باید نسخهٔ اندروید خود را ارتقا دهند یا به کل دستگاه خود را کنار گذاشته و دستگاه جدیدتری از این شرکت را خریداری کنند.

سامسونگ Health

در نظر داشته باشید که این محدودیت استفاده برای گوشی‌ها و تبلت‌های قدیمی‌تر، به این معنی نیست که دسترسی کاربر به‌طور کامل از برنامه قطع می‌شود؛ طبق گفتهٔ سامسونگ استفادهٔ کاربران قدیمی از این برنامه به‌زودی «محدودتر» شده و «قابلیت‌های جدید این برنامه برای آن‌ها پشتیبانی نخواهد شد.»

سامسونگ هم‌چنین به کاربران برنامهٔ Health پیشنهاد داده تا به‌طور منظم از داده‌های خود بک‌آپ بگیرند تا آن‌ها را از دست ندهند. البته لازم است ذکر شود منظور از داده‌های مورد نظر، اطلاعاتی است که در برنامهٔ Health ثبت شده؛ نه دیگر داده‌هایی که روی گوشی شما موجود است.

برنامهٔ Samsung Health اولین بار در اواسط سال ۲۰۱۵ برای تمام کاربران اندروید و از اکتبر ۲۰۱۷ برای سیستم‌عامل iOS منتشر شد. این برنامه به‌صورت پیش‌فرض در تمامی دستگاه‌های این شرکت تعبیه شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.