سامسونگ گلکسی M02s باری دیگر در نپال رونمایی شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی M02s باری دیگر در نپال رونمایی شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی M02s باری دیگر در نپال رونمایی شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی M02s باری دیگر در نپال رونمایی شد

مهدی ملکی
۱۶ دی ۱۳۹۹ - 19:00
گوشی سامسونگ گلکسی M02s

سامسونگ اخیراً به طور رسمی تایید کرده است که مدل اقتصادی سری گوشی‌های هوشمند M که با نام گلکسی M02s شناخته می‌شود، به صورت عمومی در تاریخ ۱۸ دی‌ماه سال جاری (۷ ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی) درون بازار هند عرضه خواهد شد؛ حال تنها چند روز پیش از عرضه، گوشی مشابهی به طور رسمی در نپال معرفی شده است.

گوشی مذکور دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی HD+ از نوع IPS با ابعاد ۱۵۶۰ × ۷۲۰ پیکسل است و از یک بریدگی معمول موسوم به Infinity-V برای جای دادن دوربین سلفی استفاده خواهد کرد. این گوشی مجهز به یک پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۴۵۰ هشت هسته است که ظاهراً مناسب می‌رسد.

از لحاظ حافظه تایید شده که گوشی یاد شده همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند خواهد بود و افزون بر این از درگاه میکرو SD نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ کاربران قادر هستند تا حافظه دستگاه را به لطف این درگاه تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهند.

در قسمت پشتی دستگاه شاهد ماژول دوربین سه‌گانه خواهیم بود که دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی را در بر خواهد داشت. دوربین سلفی دارای کیفیتی بالغ بر ۵ مگاپیکسل خواهد بود که برای گرفتن تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی استفاده می‌شود.

گلکسی M02s هنگام عرضه مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری شخصی‌سازی شده این شرکت موسوم به وان UI خواهد بود. کاربران می‌توانند از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی این محصول اقتصادی لذت ببرند.

سامسونگ گلکسی M02s با قیمت ۱۵۹۹۹ روپیه (واحد پول نپال) و سه رنگ آبی، قرمز و مشکی در نپال عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که قیمت گوشی هنگام عرضه در بازار هند در تاریخ ۱۸ دی‌ماه برابر یا حداقل نزدیک به همین رقم باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید