شیائومی ردمی نوت ۹T 5G روی فروشگاه آمازون ظاهر شد - تکفارس 
شیائومی ردمی نوت ۹T 5G روی فروشگاه آمازون ظاهر شد - تکفارس 
شیائومی ردمی نوت ۹T 5G روی فروشگاه آمازون ظاهر شد - تکفارس 

شیائومی ردمی نوت ۹T 5G روی فروشگاه آمازون ظاهر شد

مهدی ملکی
۱۶ دی ۱۳۹۹ - 18:00
گوشی شیائومی ردمی نوت 9T 5G

تاریخ رونمایی رسمی از شیائومی ردمی نوت ۹T پیش از این برای ۱۹ دی‌ماه سال جاری (۸ ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی) تنظیم و به کاربران اعلام شده بود ولی گویا مشخصات آن تنها چند روز پیش از معرفی روی وب‌سایت آمازون آلمان لو رفته است.

فهرست‌بندی این گوشی در فروشگاه دیجیتال آمازون جزئیات کلیدی و رندرهای آن را به نمایش گذاشته است؛ در حال حاضر صفحه مذکور از دسترس خارج شده است ولی کاربران اطلاعات و تصاویر را پیش‌‌تر ذخیره کرده‌اند.

طبق این تصاویر حداقل می‌توان مطمئن بود که ردمی نوت ۹T در دو رنگ مشکی و بنفش در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین می‌توان از تصاویر این‌گونه برداشت کرد که دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ دستگاه داخل روزنه قرار خواهد گرفت و حسگر اثر انگشت نیز در کناره گوشی قرار خواهد داشت. قسمت پشت ردمی نوت ۹T دارای دوربین سه‌گانه دایره‌شکل و البته یک فلش LED به عنوان تکمیل کننده طراحی و نیاز کاربران خواهد بود.

گوشی شیائومی ردمی نوت 9T 5G

مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت ۹T شیائومی

ردمی نوت ۹T 5G دارای یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی FHD+ خواهد بود که از رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ نیز پشتیبانی و به کاربران نسبت ابعاد ۱۹.۵:۹ را ارائه خواهد کرد. این دستگاه مشخصاً مجهز به دو بلندگو خواهد بود و این امری بدیهی به شمار می‌آید.

شیائومی در تولید این دستگاه از پردازنده دایمنسیتی ۸۰۰U بهره خواهد برد تا شبکه ۵G و سایر موارد به خوبی پیاده شوند. دستگاه یاد شده مجهز به رم LPPRDR4x، حافظه UFS 2.2 و درگاه میکرو SD برای افزایش حافظه نیز خواهد بود. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع ۱۸ وات نیز پشتیبانی می‌کند. تایید شده است که فناوری NFC نیز جزوی از ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌آید.

ردمی نوت ۹T دارای یک دوریبن سلفی ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود؛ افزون بر آن در پشت دستگاه شاهد یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و البته دوربین سوم مرسوم ۲ مگاپیکسلی دیگر خواهیم بود.

در حال حاضر هیچ صحبتی از قیمت‌گذاری این دستگاه به میان نیامده است اما به نظر می‌رسد که ردمی نوت ۹T 5G به عنوان نسخه ارتقا یافته دیگر گوشی شیائومی یعنی ردمی نوت ۹ ۵G عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید