تولید انبوه سامسونگ گلکسی M12 آغاز شد - تکفارس 
تولید انبوه سامسونگ گلکسی M12 آغاز شد - تکفارس 
تولید انبوه سامسونگ گلکسی M12 آغاز شد - تکفارس 

تولید انبوه سامسونگ گلکسی M12 آغاز شد

مهدی ملکی
۹ دی ۱۳۹۹ - 18:30
سامسونگ گلکسی M12

ما مدت‌ها است که در مورد گوشی رو به عرضه گلکسی M12 می‌شنویم و حال به نظر می‌رسد که تولید انبوه این دستگاه در کارخانه‌های «نویدا» و هند سامسونگ شروع شده است. در نتیجه رسانه‌ها به چندین تصویر جدید از قاب دستگاه دست یافته‌اند که در زیر به اشتراک می‌گذاریم.

اولین تصویر نحوه جای گیری نمایشگر در محل خود را فاش می‌کند و نشان می‌دهد که این گوشی از بریدگی V شکل جهت قرار دادن دوربین سلفی استفاده خواهد کرد؛ با توجه به شایعات پیشین این‌گونه انتظار می‌رود که دستگاه مورد بحث همراه با نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED، بریدگی Infinity-V مرسوم در برخی محصولات سامسونگ و رزولوشن HD+ به بازار عرضه شود.

تصاویر دیگر علامت‌گذاری‌های M12 روی قاب پلاستیکی و درگاه ورودی سیم‌کارت را نشان می‌دهند. گزارش‌های قبلی اشاره کرده بودند که این گوشی احتمالاً با پردازنده اگزینوس ۸۵۰، ۳ گیگابایت رم، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین چهارگانه و اندروید ۱۱ به بازار عرضه شود. کاملاً مشخص است که گلکسی M12 از درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم بهره‌مند خواهد بود.

پیش از این و با توجه به صفحه رسمی هندی وب‌سایت سامسونگ متوجه شده‌ایم که مدل دستگاه به صورت SM-M12FG/DS خواهد بود و همچنین باورها بر این موضوع است که نسخه جهانی این محصول با نام گلکسی F12 منتشر می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید