احتمال عرضه آیفون ۱۳ با حافظه داخلی ۱ ترابایتی - تکفارس 
احتمال عرضه آیفون ۱۳ با حافظه داخلی ۱ ترابایتی - تکفارس 
احتمال عرضه آیفون ۱۳ با حافظه داخلی ۱ ترابایتی - تکفارس 

احتمال عرضه آیفون ۱۳ با حافظه داخلی ۱ ترابایتی

خشایار جهانی
۷ آبان ۱۳۹۹ - 19:31
احتمال عرضه آیفون ۱۳ با حافظه داخلی ۱ ترابایتی - تکفارس 

اپل آیفون XS که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد اولین مدل آیفونی بود که دارای ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی بود. حتی بیشترین ظرفیت مدل‌های جدید آیفون ۱۲ دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. با این حال به‌نظر می‌رسد ممکن است سال آینده این مقدار ظرفیت حافظه داخلی تغییر کند. جان پراسر (Jon Prosser) که قبلا هم اطلاعات دقیقی از مدل‌های مختلف آیفون قبل از معارفه رسمی فاش کرده بود، می‌گوید که مدل‌های آیفون ۱۳ که سال آینده به بازار می‌آیند می‌توانند ظرفیت ۱ ترابایتی داشته باشند.

فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی درحال حاضر بیش از حد به‌نظر می‌رسد و حتی بعد از چند سال هم بسیاری کاربران نمی‌توانند آن را پر کنند. با این حال، با پیشرفت تکنولوژی در بخش دوربین، تصاویر و فیلم‌ها فضای بیشتری را نسبت به قبل اشغال می‌کنند و آن دسته از کاربرانی که بیشتر فیلم ضبط می‌کنند می‌توانند به حافظه داخلی ۱ ترابایتی خوش‌آمد بگویند.

تاکنون، از طریق آیفون می‌توان نهایتا با کیفیت ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کرد اما تلفن هوشمندهای جدید امکان دارد که بتوانند با کیفیت ۸K تصاویر را ضبط کنند و درنتیجه به فضای داخلی بیشتری نیاز باشد.

اخیرا گزارش شده است که مدل‌های آیفون ۱۳ از پردازنده اپل A15 بایونیک بهره می‌برد که با استفاده از تکنولوژی ۵ نانومتری TSMC ساخته می‌شود. پیش از این نیز گفته شده بود که این گوشی دارای یک بریدگی گسترده در بالای صفحه نمایش برای قرار دادن حس‌گرهای متفاوت خواهد بود. در هرصورت در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری در این رابطه به بیرون درز خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید