سامسونگ قصد دارد گلکسی S21 را زودتر منتشر کند - تکفارس 
سامسونگ قصد دارد گلکسی S21 را زودتر منتشر کند - تکفارس 
سامسونگ قصد دارد گلکسی S21 را زودتر منتشر کند - تکفارس 

سامسونگ قصد دارد گلکسی S21 را زودتر منتشر کند

مجید مهرعلی
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - 11:00
سامسونگ قصد دارد گلکسی S21 را زودتر منتشر کند - تکفارس 

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تمام استفاده ممکن از مشکلات موجود هواوی را ببرد، زیرا با استناد به گزارش The Elec، شرکت کره‌ای در تلاش است تا گلکسی S21 و بادز ۲ را زودتر به بازار بفرستد. به ادعای گزارش یادشده، گوشی‌های هوشمند سری S21 فروش را یک ماه زودتر نسبت به نیاکان خود تجربه خواهند کرد. این بدان معنی است که گلکسی S21، گلکسی +S21 و نسخه الترا تاریخ انتشاری در اوایل ماه فوریه خواهند داشت و رویداد آنپکتی (Unpacked) که برای اواخر ماه ژانویه برنامه‌ریزی شده است.

سری گلکسی S20 در ماه فوریه رونمایی و در مارس وارد بازار شد، اما قرار است این اتفاق‌ها برای گلکسی S21 در بازه ژانویه تا فوریه سال ۲۰۲۱ رقم بخورد. با در نظر گرفتن اینکه خانواده S20 در جمعه ،۱۶ اسفندماه (March 6) وارد فروشگاه‌ها شد، احتمالا سری S21 در جمعه، ۱۷ بهمن (February 5) پای به بازار بگذارد.

پیش‌بینی انجام‌شده بر مبنای گفته‌های منبع دیگری از شرکت کره‌ای است که به ادعای این شخص، تأمین‌کننده‌های قطعات گلکسی S21 ارسال این قطعات به سامسونگ را زودتر از همیشه آغاز کرده‌اند. گزارش The Elec این گفته را تأیید و ادعا می‌کند که تولید انبوه و ارسال قطعات توسط تأمین‌کننده‌ها در میانه ماه دسامبر آغاز می‌شود. این در حالی است که اتفاق مشابه برای سری S20 در میانه ماه ژانویه رخ داده بود.

اینکه چرا سامسونگ قصد دارد سری جدید خود را زودتر منتشر کند را باید در سیاست مدیریت جدید این شرکت جستجو کرد. کسی که با منتشر کردن گوشی گلکسی S20 فن ادیشن (Fan Edition) در یک رویداد انپکت انحصاری، زمان‌بندی‌ها را به هم ریخت و رویدادی سومی را هم در ماه سپتامبر به گلکسی Z فولد ۲ اختصاص داد.

به گفته افراد آگاه از موضوع، سامسونگ توسعه، تولید و انتشار گلکسی S21 را سرعت بخشیده است تا از غیبت هواوی بهره کافی را ببرد. به خاطر تحریم‌های آمریکا، این شرکت چینی در حال حاضر برای تهیه جدیدترین و بزرگ‌ترین تراشه‌های خود دچار مشکل است. از آنجایی که تحریم‌های یادشده  شامل شرکت‌های سازنده تراشه نیز می‌شود، تا زمانی که هواوی راهی پیدا کند، سامسونگ تلاش خواهد کرد تا جایی که ممکن است سهم این شرکت از بازار مال خود کند.

علاوه بر این، ورود سری آیفون ۱۲ اپل به بازار نیز در سه‌ماه چهارم امسال میلادی آغاز خواهد شد و حتی سه‌ماه اول سال جدید میلادی، زیرا دو مدل پرو مکس و مینی آیفون ۱۲ در اواخر ۲۰۲۰ و در ۲۳ آبان ماه (November 13) عرضه می‌شوند. به این ترتیب اگر سامسونگ سری گلکسی S21 را در سه‌ماه اول ۲۰۲۱ عرضه کند، افزون بر بهره بردن از غیبت هواوی با اپل نیز در بازار به رقابت خواهد پرداخت.

دیگر اطلاعات جدیدی که از گلکسی S21 فاش شده است، رنگ‌هایی است که این سری خواهد داشت. این سری قرار است دارای رنگ‌های سفید، خاکستری، صورتی، بنفش و نقره‌ای باشد. در مقام مقایسه باید گفت که گلکسی S20 در رنگ‌های خاکستری، مشکی، آبی و صورتی عرضه شد.

به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی بادز ۲ را در کنار گلکسی S21 منتشر کند و بزرگ‌ترین ارتقای صورت گرفته در آن نیز مربوط به سطح جدیدی از مقاومت در برابر آب است. این هدست که با اسم رمز اَتک (Attic) از آن یاد می‌شود در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و بنفش در دسترس خواهد بود.

سامسونگ برای بادزهای امسال خود از پسوندهای پلاس و لایو استفاده کرد، زیرا این کلمات خبر از مقاوم بودن در برابر آب را نمی‌دهند. اما به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای راهی پیدا کرده است تا بتواند قابلیت حذف صدای مزاحم و مقاومت بیشتری در برابر آب را در محصول جدید خود لحاظ کند. به‌طور معمول، سامسونگ بادز‌های خود را در کنار سری‌های S خود عرضه می‌کند به همین سبب هم کاربران امیدوارند که بادز جدید در کنار سری گلکسی S21 در اوایل فوریه رونمایی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید