یوتیوب موزیک به اندروید تی‌وی می‌آید اما نه کاملا - تکفارس 
یوتیوب موزیک به اندروید تی‌وی می‌آید اما نه کاملا - تکفارس 
یوتیوب موزیک به اندروید تی‌وی می‌آید اما نه کاملا - تکفارس 

یوتیوب موزیک به اندروید تی‌وی می‌آید اما نه کاملا

مجید مهرعلی
۶ مرداد ۱۳۹۹ - 17:30
یوتیوب موزیک به اندروید تی‌وی می‌آید اما نه کاملا - تکفارس 

گوگل هنوز دنبال راهی است تا بتواند قدرت کامل یوتیوب موزیک را به اندروید تی‌وی (Android TV) بیاورد، اما در حال حاضر توانسته است این امکان را فراهم کند تا کاربران بتوانند از برخی قابلیت‌های اپلیکیشن بهره ببرند. یوتیوب موزیک اخیرا سر و کله‌اش در اندروید تی‌وی پیدا شده است، اما قبل از اینکه این خیر کاربران را هیجان‌زده کند باید گفت که این حضور بیشتر شبیه به یک اسکان موقت است.

با استناد به اندرویدپلیس (AndroidPolice)، یوتیوب موزیک به ایستگاه اندروید تی‌وی رسیده است اما نه در وضعیتی مناسب. اول از همه باید گفت که اپلیکیشن به‌صورت یک سربرگ موزیک در اپلیکیشن یوتیوب نمایش داده می‌شود و در پس‌زمینه کار نمی‌کند. تعدادی از قابلیت‌ها که مختص یوتیوب موزیک هستند مانند لیست پخش پیشنهادی، موسیقی‌های موردپسند، موزیک برای شما و تعدادی دیگر از این سریرگ قابل‌دسترس هستند.

با کمال تاسف، لیست قابلیت‌هایی که موجود نیستند از قابلیت‌های قابل‌دسترس بسیار بزرگ‌تر است. جدای از اینکه امکان پخش در پس‌زمینه وجود ندارد، یوتیوب موزیک در اندروید تی‌وی فاقد ویژگی‌های اساسی مانند پخش تصادفی (Shuffle) و تکرار است. برای کاربران اماکن مدیریت لیست‌های پخش و آپلود  موسیقی وجود ندارد. عدم دسترسی کامل به کتابخانه موسیقی و نبود امکان نمایش متن ترانه به‌صورت همزمان از دیگر قابلیت‌هایی هستند که نبودشان کاربران را آزار می‌دهد.

اگرچه یوتیوب موزیک در اندروید تی‌وی، قابلیت‌های مفید بسیاری را کم دارد، اما می‌توان امیدوار بود که این حضور اولین قدم در راستای عادی‌سازی آن باشد. اگر در در اپلیکیشن یوتیوب دنبال سربرگ موزیک گشتید این نکته را در نظر داشته باشید که این حضور یک تغییر سمت سرور است و ممکن است برای تمام کاربران در دسترس نباشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید