رنگ‌بندی اپل پاوربیتس پرو فاش شد - تکفارس 
رنگ‌بندی اپل پاوربیتس پرو فاش شد - تکفارس 
رنگ‌بندی اپل پاوربیتس پرو فاش شد - تکفارس 

رنگ‌بندی اپل پاوربیتس پرو فاش شد

فاطمه آهنگریان
۱ خرداد ۱۳۹۹ - 19:30
رنگ‌بندی اپل پاوربیتس پرو فاش شد - تکفارس 

ظاهرا تصاویری از WinFuture منتشر شده است که اپل پاوربیتس پرو را در چهار رنگ جدید و متنوع معرفی می‌کند. این تصاویر پاوربیتس پرو بی‌سیمی را در رنگ‌های قرمز، صورتی، آبی روشن و زرد نشان می‌دهند. سایت ۹to5Mac هفته گذشته خاطرنشان کرد که اخیرا مجموعه جدیدی از پاوربیتس پرو از طریق کمسیون ارتباطات فدرال عبور کرده است که به‌خوبی با این رنگ‌های جدید دیده شده است.

اکنون کمتر از یک سال از انتشار آخرین مجموعه رنگ‌های پاوربیتس پرو توسط شرکت اپل می‌گذرد. در چند ماه گذشته، این شرکت ایربادزهایی در رنگ‌های سفید، سبز و آبی تیره منتشر کرده است. سپس این‌ها به طرح رنگ مشکی اصلی پاوربیتس پرو پیوستند. این رنگ‌های اخیر در مقایسه با رنگ‌های منتشر شده قبلی بسیار روشن‌تر و رنگی‌تر به نظر می‌رسند.

طبق گزارش خبرگزاری WinFuture، گذشته از رنگ‌های جدید، ایربادزها از نظر عملکرد بسیار شبیه به ترکیب موجود هستند، این به این معنی است که آن‌ها از تراشه H1 بهره برده‌اند و همچنین لغو فعال صدا ندارند. به نظر می‌رسد قیمت پاوربیتس پرو با سری رنگ‌های جدید در اروپا ۲۴۹.۹۵ یورو باشد که هنگام ورود به ایالات متحده، ۲۴۹ دلار خواهد بود.احتمالا پاوربیتس پرو در تاریخ ۱۲ خرداد ماه (اول ژوئن) عرضه خواهد شد، اما با توجه به گزارش WinFuture، امکان دارد این تاریخ تغییر کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید