هواوی در سال گذشته بیش از ۴۴ میلیون گوشی پرچمدار عرضه کرده است - تکفارس 
هواوی در سال گذشته بیش از ۴۴ میلیون گوشی پرچمدار عرضه کرده است - تکفارس 
هواوی در سال گذشته بیش از ۴۴ میلیون گوشی پرچمدار عرضه کرده است - تکفارس 

هواوی در سال گذشته بیش از ۴۴ میلیون گوشی پرچمدار عرضه کرده است

افشین نوری
۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - 14:29
تصویر مربوط به پنل جلوی هوآوی پی 40 پرو منتشر شد

هرچند هواوی در حال دست و پنجه نرم کردن با نتایج تحریم‌های آمریکا از ماه می سال گذشته است، اما این شرکت توانست در سال ۲۰۱۹ رکوردشکنی کند. این سازنده چینی در سال گذشته ۲۴۰ میلیون گوشی هوشمند عرضه کرد و امروز بالاترین میزان درآمد و سود را برای سال ۲۰۱۹ گزارش کرده است.

هواوی در گزارش خود همچنین گفته که در سال گذشته رکورد جدیدی در میزان عرضه پرچمداران خود از خانواده P و میت ثبت کرده است. این شرکت در فاصله بین ماه‌های ژانویه و دسامبر ۲۰۱۹ توانسته تعداد ۴۴ میلیون پرچمدار بفروشد.

این عدد نشان‌دهنده رشد سالانه ۵۳ درصدی، نسبت به ۲۸.۷ میلیون گوشی پرچمدار عرضه شده در سال ۲۰۱۸ است و به نظر می‌رسد که سری هواوی P30 بیشترین نقش را در این موضوع داشته است. این سری محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارد، بطوریکه در طول ۸ ماه بیش از ۲۰ میلیون دستگاه از آن عرضه شده است.

هواوی اعداد فروش سری میت ۳۰ را منتشر نکرده، اما این اعداد احتمالا چندان بالا نیستند. این گوشی‌ها فاقد سرویس‌های گوگل هستند و هواوی عرضه آن‌ها در خارج از چین را فقط به چند بازار محدود کرده است.

اینکه هواوی در سال ۲۰۲۰ چه عملکردی خواهد داشت، بستگی به حضور این شرکت در چین و میزان موفقیت سری هواوی P40 دارد. سری P40 از طریق چندین اپراتور در اروپا قابل دسترس است، اما سرویس‌ها یا اپلیکیشن‌های گوگل را ارائه نمی‌کند و این موضوع می‌‌تواند میزان فروش آن را محدود کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید