اپل از عرضه مک‌بوک ایر به‌روز شده با قیمت ۹۹۹ دلار خبر داد - تکفارس 
اپل از عرضه مک‌بوک ایر به‌روز شده با قیمت ۹۹۹ دلار خبر داد - تکفارس 
اپل از عرضه مک‌بوک ایر به‌روز شده با قیمت ۹۹۹ دلار خبر داد - تکفارس 

اپل از عرضه مک‌بوک ایر به‌روز شده با قیمت ۹۹۹ دلار خبر داد

علی نصرتی
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - 08:01
اپل از عرضه مک‌بوک ایر به‌روز شده با قیمت ۹۹۹ دلار خبر داد - تکفارس 

اپل از مک‌بوک ایر به‌روز شده با عملکرد بهتر‌، صفحه‌کلید جدید مجیک یا جادویی و همین‌طور دو برابر حافظه بیشتر نسبت به نسخه قبلی‌ خبر داد. طراحی این نسخه همانند نمونه قبلی و به شکل Unibody Wedge (شکل بدنه مانند سطح شیب‌دار) است و در سه رنگ طلایی‌، نقره‌ای و خاکستری عرضه می‌شود.

برای نخستین بار‌، اپل با پردازنده‌های اینتل ۱٫۲ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای Core i7  و با سرعت Turbo Boost حداکثر تا ۳٫۸ گیگاهرتز‌، پردازنده‌های چهار هسته‌ای را در نسل دهم مک‌بوک ایر ارائه می‌دهد. مک‌بوک ایر ۲۰۲۰ در مقایسه با نسل گذشته خود می‌تواند ۲ برابر عملکرد بهتری ارائه دهد. همچنین با Intel Iris Plus Graphics به روز‌، این دستگاه ۸۰ درصد گرافیک سریع‌تری دارد.

اپل بر اساس بازخورد مشتریان‌ صفحه‌کلید موجود در مک‌بوک ایر را با صفحه‌کلید جدید مجیک جایگزین کرده است. کلید‌های این صفحه‌کلید جدید با داشتن مکانیزم Scissor (عملکردی مانند قیچی) اجازه جابه‌جایی کلید به اندازه ۱ میلی‌متر را می‌دهد.

در گذشته مک‌بوک ایر در شروع عرضه خود‌ حافظه ۱۲۸ گیگابایتی را ارائه می‌داد. اما نسل جدید آن‌ها با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود و می‌توانید حافظه داخلی آن را به صورت SSD تا ۲ ترابایت ارتقا دهید.

ویژگی‌های دیگر نسل جدید مک‌بوک ایر:

  • یک آرایه سه میکروفونی برای ضبط صدای واضح‌تر برای تماس‌های FaceTime با دوستان و خانواده
  • بهترین پد لمسی Force Touch برای کنترل دقیق مکان‌نما و لمس چندگانه
  • درگاه تاندربولت ۳ برای انتقال داده، شارژ و خروجی فیلم در یک رابط واحد
  • پشتیبانی از نمایشگر خارجی ۶K (برای اولین بار در مک بوک ایر)
  • بلندگوهای استریو پیشرفته برای صدای گسترده و همه‌جانبه استریو به دلیل فعالیت‌هایی مانند تماشای محتوای اپل تی‌وی پلاس یا بازی کردن در اپل آرکید

نسل جدید مک‌بوک ایر با قیمت ۹۹۹ دلار‌‌ و ۸۹۹ دلار برای دانشجویان عرضه می‌شود. این مک‌بوک از هفته آینده در فروشگاه‌های اپل عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید