برگزاری کنفرانس GTC 2020 به صورت آنلاین - تکفارس 
برگزاری کنفرانس GTC 2020 به صورت آنلاین - تکفارس 
برگزاری کنفرانس GTC 2020 به صورت آنلاین - تکفارس 

برگزاری کنفرانس GTC 2020 به صورت آنلاین

فرزاد اسرافیلی
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - 23:50
برگزاری کنفرانس GTC 2020 به صورت آنلاین - تکفارس 

به دلیل نگرانی‌های فزاینده درباره ویروس کرونا، شرکت NVIDIA تصمیم گرفته است کنفرانس GTC 2020 را به صورت آنلاین برگزار کند.

NVIDIA اخبار مربوط به وضعیت کنفرانس فناوری GPU را در وبلاگ خود اعلام کرد. در این پست تاکید شده است هر فردی که برای GTC 2020 ثبت نام کرده است میتواند پول خود را کامل دریافت کند. بیانیه NVIDIA را میتوانید به صورت کامل در زیر بخوانید:

NVIDIA، به دلیل نگرانی فزاینده از شیوع کرونا، تصمیم گرفته است کنفرانس GTC 2020 را که در تاریخ ۲۲-۲۶ مارس برگزار می‌شود به یک رویداد آنلاین تغییر دهد.

این تصمیم نشان دهنده اهمیت دادن به سلامت و امنیت کارمندان، دوستان و مشتری‌هایمان است.

Jensen Huang بنیانگذار و مدیرعامل  NVIDIA آدرس اصلی را ارائه می‌دهد، که منحصراً توسط livestream در دسترس خواهد بود. ما در حال برنامه ریزی هستیم و جزئیات را به محض دسترسی به اشتراک خواهیم گذاشت.

با سخنرانان کنفرانس خود همکاری خواهیم کرد تا از آغاز هفته‌های آینده، سخنرانی‌های خود را به صورت آنلاین آغاز کنیم. لطفاً جهت دریافت اخبار بروز به سایت زیر مراجعه کنید:

https://www.nvidia.com/en-us/gtc/

تمام کسانی که برای GTC ثبت نام کرده‌اند پول خود را به شکل کامل دریافت خواهند کرد.

ما از افراد و شرکای بزرگی که برای حمایت از این رویداد تلاش کرده‌اند سپاسگزاریم.

همانطور که در این پست ذکر شد، میتوانید به وب سایت رسمی GTC 2020 مراجعه و اطلاعات بروز را دریافت کنید.

GTC تنها رویدادی نیست که تحت تاثیرشیوع کرونا ویروس قرار گرفته است، به تازگی GSMA تصمیم خود را برای لغو MWC 2020 اعلام کرده است.

همچنین فیس بوک تصمیم به لغو اجلاس F8 خود گرفت، مایکروسافت نیز کنفرانس‌هایی را در چندین کشور لغو کرد، و GDC 2020 رسما تا اواخر سال به تعویق افتاد. فیس‌بوک همچنین اجلاس بازاریابی جهانی را کنسل کرد. و Oppo و Xiaomi نیز رویدادهای مربوطه را تحریم کردند.

۸۸٫۹۴۸ نفر در سراسر جهان به بیماری COVID-19 مبتلا شده و تاکنون ۲,۹۱۵ نفر در چین و ۱۲۸ نفر خارج از چین جان خود را از دست داده‌اند.

در حالی که COVID-19 در اکثر افراد سالم دارای علایم خفیف است، اما برای برخی‌ها خطر مرگ را به دنبال دارد. ظاهرا افراد مسن و افراد با سابقه بیماری، بیشتر در برابر COVID-19 آسیب پذیرتزهستند.

حفظ بهداشت فردی مانند شستن مکرر دستها، گرفتن جلوی دهان هنگام عطسه و سرفه، میتواند مانع از گسترش بسیاری از ویروس‌ها شده و افراد را در برابر عفونت سالم نگه دارد.

اگر در مورد COVID-19 نگرانی دارید میتوانید به سایت سازمان بهداشت جهانی مراجعه کرده و وضعیت شیوع بیماری را بررسی و از مسائل مربوطه آگاه شوید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید