سامسونگ گلکسی اس۲۰ و اس۲۰ پلاس تائیدیه FCC را دریافت کردند - تکفارس 
سامسونگ گلکسی اس۲۰ و اس۲۰ پلاس تائیدیه FCC را دریافت کردند - تکفارس 
سامسونگ گلکسی اس۲۰ و اس۲۰ پلاس تائیدیه FCC را دریافت کردند - تکفارس 

سامسونگ گلکسی اس۲۰ و اس۲۰ پلاس تائیدیه FCC را دریافت کردند

افشین نوری
۶ بهمن ۱۳۹۸ - 17:30
سامسونگ گلکسی اس۲۰ و اس۲۰ پلاس تائیدیه FCC را دریافت کردند - تکفارس 

سری سامسونگ گلکسی اس۲۰ قرار است حدود ۲ هفته دیگر معرفی شود و حالا گوشی‌های اس۲۰ و اس۲۰ پلاس تائیدیه FCC را دریافت کردند.

با این تائیدیه، نسخه‌های ۵G این هندست‌ها که دارای شماره مدل SM-G981U و SM-G986U هستند، اجازه فروش در ایالات‌متحده را خواهند داشت. انتظار می‌رود گلکسی اس۲۰ اولترا و نسخه‌های LTE این هندست‌ها هم به‌زودی تائیدیه FCC را دریافت کنند.

جدیدترین مشخصات، قیمت‌ها و رندرهای این گوشی‌ها افشا شده‌اند که در ادامه، آن‌ها را ملاحظه می‌کنید:

سامسونگ گلکسی اس۲۰ ۵G

سامسونگ گلکسی اس۲۰، ارزان‌ترین مدل سری گلکسی اس۲۰ است و در نسخه‌های ۴G و ۵G عرضه خواهد شد. گلکسی اس۲۰ ۴G قیمتی برابر ۸۹۹ یورو خواهد داشت، در حالیکه گلکسی اس۲۰ ۵G به قیمت ۹۹۹ یورو به فروش خواهد رفت. هر دو نسخه در رنگ‌های خاکستری، آبی و صورتی قابل دسترس خواهند بود.

گلکسی اس۲۰ ۵G دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن +WQHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود و از چیپست اسنپدراگون ۹۹۰ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره خواهد برد. در پشت گوشی، سه دوربین شامل یک لنز واید ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و یک سنسور اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و در جلوی آن یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی وجود خواهند داشت. دوربین‌های پشت از زوم اپتیکال سه برابری، ضبط ویدئوی ۸K پشتیبانی خواهند کرد، در حالیکه دوربین جلو قادر به ضبط ویدئوهای ۴K با نرخ ۶۰ فریم‌درثانیه خواهد بود. سایر مشخصات دستگاه شامل یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، اسپیکرهای استریو Dolby Atmos ساخت AKG و استاندارد IP68 می‌شوند.

سامسونگ گلکسی اس۲۰ پلاس ۵G

سامسونگ گلکسی اس۲۰ پلاس ۵G در رنگ‌های مشکی، خاکستری و آبی و به قیمت پایه ۱۰۹۹ یورو در دسترس خواهد بود.

این گوشی دارای نمایشگر کمی بزرگ‌تر ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED با وضوح +WQHD و همان نسبت تصویر ۲۰:۹ خواهد بود. دوربین‌های پشت آن شامل یک لنز واید ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی می‌شوند و در جلوی دستگاه هم یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و یک سنسور مدت زمان پرواز (ToF) وجود خواهد داشت.

دوربین‌های پشت از زوم اپتیکال سه برابری و ضبط ویدئوی ۸K پشتیبانی خواهند کرد و دوربین جلو قادر به ضبط ویدئوی ۴K با نرخ ۶۰ فریم‌درثانیه خواهد بود. سایر مشخصات گوشی شامل باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، اسپیکرهای استریو Dolby Atmos ساخت AKG و استاندارد IP68 می‌شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید