سری گلکسی اس ۱۱ سامسونگ می‌تواند باتری‌ قوی‌تری داشته باشد - تکفارس 
سری گلکسی اس ۱۱ سامسونگ می‌تواند باتری‌ قوی‌تری داشته باشد - تکفارس 
سری گلکسی اس ۱۱ سامسونگ می‌تواند باتری‌ قوی‌تری داشته باشد - تکفارس 

سری گلکسی اس ۱۱ سامسونگ می‌تواند باتری‌ قوی‌تری داشته باشد

بهنام خدابخشی
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - 11:29
سری گلکسی اس 11 سامسونگ می‌تواند باتری‌ قوی‌تری داشته باشد

در اوایل سال جاری میلادی، کمپانی سامسونگ یک آپگرید جدید از حجم باتری ارائه نمود که مستقیما بر روی سری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ عملی شد و باتری آن‌ها بروزرسانی گردید. این کمپانی با معرفی گلکسی نوت ۱۰ قابلیت‌های سخت‌افزاری بسیاری را در پیش گرفت و گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ اکنون سعی دارد تا با معرفی پرچمداران سری گلکسی اس ۱۱ در سال آینده مراتب پیشرفت بیشتری را فراهم نماید.

گلکسی اس ۱۱ ای (Galaxy S11e) به احتمال زیاد از یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت برخوردار خواهد بود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی GalaxyClub، یک باتری جدید با شماره محصول EB-BG980ABY به تازگی توسط سامسونگ برای بازار لوازم خانگی کره‌ی جنوبی گواهی شده است. اطلاعات کمی نیز در مورد سلول‌های این باتری ارائه گردیده اما همراه با این لیست یک تصویر واقعی از باتری ضمیمه شده که نشان می‌دهد میزان ظرفیت ۱۴٫۳۶ وات بر ساعت برای آن درنظر گرفته شده است. همچنین این باتری با ۳٫۸۵ ولت مصرف برق کار می‌کند، به این معنا که سلول‌های آن دارای حداقل ظرفیت ۳۷۳۰ میلی‌آمپر بر ساعت دارند که در برخی از شرایط تا ۳۸۰۰ الی ۳۹۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز قابل افزایش می‌باشد. اگر از زاویه‌ای دیگر به این موضوع نگاه کنیم، خواهیم دید که یک بروزرسانی عظیم برای پرچمداران سال جاری سامسونگ تلقی می‌گردد.

برای یادآوری باید بگوییم که گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10e) از یک صفحه‌نمایش کامپکت ۵٫۸ اینچی به همراه یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت بهره‌ می‌برد که اکنون بر اساس گزارش‌های مختلف منتشر شده گویا گلکسی اس ۱۱ ای قرار است تغییرات عظیم و شگرفی را در پرچمداران کنونی این کمپانی اعمال نماید. به هر حال احتمال دارد که حاشیه‌ی تفاوت‌ها به اندازه‌ای نباشد که شما تصور می‌کنید.

سری گلکسی اس 11 سامسونگ می‌تواند باتری‌ قوی‌تری داشته باشد

با وجود افزایش بسیار زیاد ظرفیت‌ باتری، قطعا منبع تامین نیروی این دستگاه با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهد شد. یکی از بزرگترین مشکلات در مورد پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت ۵G خواهد بود که شامل معرفی نوع جدیدی از مودم‌های موبایلی خواهد بود که بسیار بیشتر از مودم‌های ۴G LTE بکار رفته در گلکسی اس ۱۰ ای کاربردی خواهند بود. به احتمال زیاد نرخ تجدید بالاتری برای این دستگاه ارائه خواهد شد. اکنون شایعات منتشر شده حاکی از آن است که کمپانی سامسونگ در حال کار بر روی صفحه‌نمایش‌های Fluid AMOLED کمپانی وان‌پلاس می‌باشد که بدون شک سبب می‌گردد تا میزان تخلیه‌ی باتری افزایش پیدا کند. البته هنوز مشخص نیست که گلکسی اس ۱۱ ای از چه مزایا و ویژگی‌هایی غیر از مورا مذکور برخوردار خواهد بود.

به طورکلی سامسونگ قصد دارد تا با افزایش ظرفیت باتری دستگاه‌های خود قابلیت‌های بیشتری را برای پرچمداران نسل بعدی ارائه نماید و در رقابت با سایر کمپانی‌ها بتواند حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید