سامسونگ گلکسی Watch Active 2 زودتر از موعد رونمایی می‌شود - تکفارس 
سامسونگ گلکسی Watch Active 2 زودتر از موعد رونمایی می‌شود - تکفارس 
سامسونگ گلکسی Watch Active 2 زودتر از موعد رونمایی می‌شود - تکفارس 

سامسونگ گلکسی Watch Active 2 زودتر از موعد رونمایی می‌شود

علی اسکندری
۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - 14:01
سامسونگ گلکسی Watch Active 2 زودتر از موعد رونمایی می‌شود - تکفارس 

سامسونگ اخیرا اعلام کرده بود که ساعت هوشمند جدید خود را در روزهای آینده به بازار عرضه خواهد کرد و کاربران می‌توانند اقدام به پیش‌خرید آن نمایند. اما انگار قرار است این ساعت که با نام سامسونگ گلکسی Watch Active 2 شناخته می‌شود، زودتر از موعد به بازارهای جهانی عرضه گردد. شرکت تولیدکننده قصد دارد تا قبل از نمایشگاه IFA ساعت هوشمند تازه خود را به فروش برساند و به این ترتیب سهم بیش‌تری از بازار را به‌دست بگیرد. البته در ابتدا قرار است سامسونگ گلکسی Watch Active 2 تنها در بازار ایالات متحده فروخته شود و هفته‌های بعدی به اروپا و آسیا نیز ورود پیدا خواهد کرد.

در حقیقت در حال حاضر نیز می‌توانید اقدام به پیش‌خرید سامسونگ گلکسی Watch Active 2 کنید. همچنین گفته شده از تاریخ ششم سپتامبر (۱۵ شهریورماه) این ساعت هوشمند به بازارهای جهانی ورود پیدا خواهد کرد و در ویترین فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد. اما سوال اصلی این‌جاست که این ساعت جذاب و کارآمد چه ویژگی‌هایی دارد و آیا از ارزش خرید بالایی برخوردار است؟ قبل از هر چیزی به طراحی دستگاه کره‌ای بپردازیم. سامسونگ برای محصول خود از قابی دایره‌ای و بندهایی متنوع بهره برده تا هر کسی بتواند اقدام به خرید سامسونگ گلکسی Watch Active 2 کند. در واقع فرقی نمی‌کند که به طراحی کلاسیک علاقه‌مند باشید یا طراحی اسپرت را بپسندید، در هر صورت می‌تواند بنابر سلیقه‌تان ساعت هوشمند آینده خود را خرداری نمایید. در طراحی کلاسیک بند ساعت چرمین است و بسیار نرم بوده. در طراحی اسپرت نیز شاهد بند سیلیکونی هستیم که در برابر آب مقاوم است و برای کاربر مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. گفتنی‌ست سامسونگ گلکسی Watch Active 2 در سایزهای مختلفی به بازار عرضه خواهد شد. این سایزها ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری هستند. البته در این نسخه‌ها اندازه نمایشگر نیز متفاوت است. در مدل بزرگ‌تر یک صفحه‌نمایش ۱.۴ اینچی قرار گرفته و در نسخه کوچک‌تر شاهد یک نمایشگر ۱.۲ اینچی هستیم. اما خوش‌بختانه هر دوی این صفحات از تکنولوژی OLED بهره می‌گیرند و برای همین از سطح روشنایی زیادی برخوردار هستند. فن‌آوری نسل چهارم شبکه تلفن همراه نیز در نظر گرفته شده تا با سرعتی چندین مگابایتی به اینترنت متصل شوید و برای مثال برنامه‌های مختلف را دانلود نمایید. در ضمن سامسونگ گلکسی Watch Active 2 توانسته گواهینامه‌ای از ارتش ایالات متحده نیز دریافت کند که سندی بر مقاوم بودن این ساعت هوشمند است. به این ترتیب این گجت پوشیدنی حتی بعد از سقوط از ارتفاعی نسبتا بلند نیز دوباره آماده به کار خواهد بود. در نتیجه اگر اهل سفر هستید، حتما به فکر خرید سامسونگ گلکسی Watch Active 2 باشید. محافظی نیز بر روی نمایشگر قرار گرفته تا این نمایشگر خط و خش را به‌ خود جذب نکند. سیستم‌عامل تایزن یکی از ویژگی‌های جذاب این ساعت هوشمند شمرده می‌شود. این سیستم‌عامل برنامه‌های مختلفی را مثل گام‌شمار، شمارش‌گر ضربان قلب و پیام‌رسان‌ها را درون خود جای داده و تا حدی شما را از موبایل بی‌نیاز می‌کند. برای این‌که این سیستم‌عامل بدون نقص اجرا شود، شرکت تولیدکننده از تراشه‌ای اختصاصی نیز بهره جسته که با معماری ۱۰ نانومتری طراحی گشته است. لازم به ذکر است این نوع معماری مصرف باتری را تا حد چشم‌گیری کاهش داده است. در کنار این پردازنده، ۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۱.۵ گیگابایت حافظه رم در اختیارتان قرار دارد. اما متاسفانه نمی‌توانید از کارت حافظه استفاده کنید. در آخر باید اشاره کنیم که سامسونگ گلکسی Watch Active 2 با قیمتی در حدود ۳۵۰ یورو به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شرکت کره‌ای می‌تواند با این ساعت هوشمند رقبایی مثل هوآوی، اپل و گارمین را شکست دهد؟ آیا در صورت عرضه این ساعت هوشمند به بازار ایران، حاضر به خرید آن خواهید بود؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید