ظرفیت باتری هوآوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو افشا شد - تکفارس 
ظرفیت باتری هوآوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو افشا شد - تکفارس 
ظرفیت باتری هوآوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو افشا شد - تکفارس 

ظرفیت باتری هوآوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو افشا شد

بهنام خدابخشی
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - 16:01
هوآوی میت 30

هوآوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو، بر اساس شایعات منتشر شده، همراه با یک شارژر بی‌سیم ۲۵ واتی عرضه خواهد شد، همچنین شارژر سیم‌دار این دستگاه ۵۵ وات قدرت خواهد داشت. این آمار و ارقام نشان از این موضوع دارد که هوآوی توانسته است در هر دو گجت رکورد گوشی‌های روز دنیا را بشکند. اما اکنون سوال اینجاست که ظرفیت باتری این دو گوشی هوشمند به چه میزان می‌باشد؟

بر اساس آخرین تصاویر منتشر شده در شبکه‌ی اجتماعی Weibo چین، یک از سلول‌هایی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید قرار است در هوآوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو مورد استفاده واقع گردد. در صورتی که این اطلاعات صحیح باشند، پس هوآوی میت ۳۰ دارای یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت و میت ۳۰ پرو دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت خواهد بود که سبب می‌گردد تا انرژی لازم جهت استفاده‌ی سخت‌افزارها تامین گردد.

هوآوی میت 30

در صورتی که از زاویه‌ای دیگر به این منظر نگاه کنیم، ظرفیت باتری هوآوی میت ۳۰ نسبت به نسل قبلی حدود ۵ درصد افزایش داشته ولی از طرفی دیگر ظرفیت باتری میت ۳۰ پرو نسبت به نسل پیشین ۷ درصد افزایش داشته است. بر اساس شایعات دیگر، این دستگاه از یک پردازنده‌ی کایرین ۹۹۰ بهره‌مند خواهد شد که به خودی خود فرآیند‌های تحت مدیریت این پردازنده، نسبت به نسل قبلی آن بهبود بسیار زیادی داشته است و قطعا همین موضوع نیز سبب می‌گردد تا میزان ذخیره‌ی انرژی و عملکرد دستگاه نسبت به سری ۲۰۱۸ میت هوآوی بهبود داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید